Vilka kackerlackor luktar minst?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

412
419
Hadara:

Vilka kackerlackor luktar, enligt dig, minst?

Vill ha några nya att odla istället för dubia, behöver ingen odling som går fort framåt. 

Några förslag? Klimat spelar ingen roll dock helst inga glasklättrare (inte omöjlig dock)


Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Hadara: skrev:
Vilka kackerlackor luktar, enligt dig, minst?

Vill ha några nya att odla istället för dubia, behöver ingen odling som går fort framåt. 

Några förslag? Klimat spelar ingen roll dock helst inga glasklättrare (inte omöjlig dock)



E.chopardi tycker jag är trevlig, doftar endast lite sött! De man kan hålla tropiskt upplever jag doftar mindre p.g.a att det dammar mindre om dem! G.portentosa luktar ju dock lite speciellt ;) De är ju dock glasklättrare! 

Therea arterna luktar i princip inget! Lite långsammare i avel men inga problem om man har ett gäng! 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Har dubia, E.javanica, g.portentosa, G.oblongonata och G.grandidieri och har alldrig varit med om att de luktat frutom när kattmat kommer i kontakt md vattenkristaller eller om det blir mögel i burkarna. Så jag tycker inte några av de kackisar jag har luktar. Så de fem arterna har alldrig luktat hos mig.

412
419
Hadara:

AlexGustavsson: skrev:


E.chopardi tycker jag är trevlig, doftar endast lite sött! De man kan hålla tropiskt upplever jag doftar mindre p.g.a att det dammar mindre om dem! G.portentosa luktar ju dock lite speciellt ;) De är ju dock glasklättrare! 

Therea arterna luktar i princip inget! Lite långsammare i avel men inga problem om man har ett gäng! 


portentosa är fruktansvärda :P Klarar verkligen inte av den doften. Efter dom sa jag nej till väsare haha

Therea har jag varit sugen på länge. Men det har varit svårt att hitta ett större gäng adulta till salu.. 


Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Hadara: skrev:


 

portentosa är fruktansvärda :P Klarar verkligen inte av den doften. Efter dom sa jag nej till väsare haha

Therea har jag varit sugen på länge. Men det har varit svårt att hitta ett större gäng adulta till salu.. 



Ja portentosan är mycket speciell vad gäller doften! Chopardin är mycket trevligare! Nästan doftlös, endast en liten söt doft! 

Therean tar tid att få upp i adult storlek tyvärr, gäller att köra med värmematta under stor del av burken! 


412
419
Hadara:
AlexGustavsson: skrev:


Therean tar tid att få upp i adult storlek tyvärr, gäller att köra med värmematta under stor del av burken! 



Du får skriva till mig på fb eller något om du har några adulta till salu någon gång :) 


Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Hadara: skrev:


Du får skriva till mig på fb eller något om du har några adulta till salu någon gång :) 



Det gör jag! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild