Rekommendera reptil-youtubers.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

70
21
MelvinReptiles:
I denna tråd hade jag tänkt att man ska rekommendera olika reptil youtubers. 
Jag rekommenderar Brian Barczyk, han är en amerikansk reptil youtuber som äger BHB Reptiles.

239
197
Danpss:
Brian tycker jag är en typisk amerikansk uppfödare som bara tänker pengar. Jag menar husera tusentals ormar i trånga rack, trädlevande, stora som små ormar. Alla hålls likadant enbart för pengarna och kändisskapets skull.


Jag kan istället rekommendera "kamp kenan" "thedartfrogqueen" "serpa design" "reptiliatus" och "the dark den" där ser vi äkta engagerade personer.

70
21
MelvinReptiles:
Danpss skrev:
Brian tycker jag är en typisk amerikansk uppfödare som bara tänker pengar. Jag menar husera tusentals ormar i trånga rack, trädlevande, stora som små ormar. Alla hålls likadant enbart för pengarna och kändisskapets skull.


Jag kan istället rekommendera "kamp kenan" "thedartfrogqueen" "serpa design" "reptiliatus" och "the dark den" där ser vi äkta engagerade personer.

Danpss skrev:
Brian tycker jag är en typisk amerikansk uppfödare som bara tänker pengar. Jag menar husera tusentals ormar i trånga rack, trädlevande, stora som små ormar. Alla hålls likadant enbart för pengarna och kändisskapets skull.


Jag kan istället rekommendera "kamp kenan" "thedartfrogqueen" "serpa design" "reptiliatus" och "the dark den" där ser vi äkta engagerade personer.

Håller inte riktigt med dig, man blir framgånsrik och känd av en anledning.

239
197
Danpss:
MelvinReptiles skrev:


Håller inte riktigt med dig, man blir framgånsrik och känd av en anledning.


Jag respekterar din åsikt. Han har en del fina djur, det ska jag inte förneka. Men det är så långt ifrån svensk djurhållning så jag väljer att inte kolla på honom. Det är som en industri för att få fram dem dyraste morferna. Håller trädpytons i låga rack tex.är inget jag vill stödja.

70
21
MelvinReptiles:
Danpss skrev:


Jag respekterar din åsikt. Han har en del fina djur, det ska jag inte förneka. Men det är så långt ifrån svensk djurhållning så jag väljer att inte kolla på honom. Det är som en industri för att få fram dem dyraste morferna. Håller trädpytons i låga rack tex.är inget jag vill stödja.

Jag gillar inte det där med trädpyton i låga rack.

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

MelvinReptiles skrev:

Jag gillar inte det där med trädpyton i låga rack.


Gillar du hur han huserar sina övriga pytonarter? 

Nej snakebytesTV går bort för mig också med anledning av den förfärliga djurhållningen, klarar inte av att se ibland.

Kamp kenan gillar jag däremot!

Det här avsnittet såg jag för en tid sen, det bästa jag sett på väldigt länge ska jag säga :) Jag gillade och håller med i hans tankesätt om ormar i fångenskap. 

www.youtube.com/watch?v=1d2efexbBOE

Personligen klarar jag knappt att titta på kanaler där större kramormar hålls i små tomma lådor, och utbudet av sån hållning dominerar ju tyvärr :) 

 


70
21
MelvinReptiles:
Jonas_ skrev:


 

Gillar du hur han huserar sina övriga pytonarter? 

Nej snakebytesTV går bort för mig också med anledning av den förfärliga djurhållningen, klarar inte av att se ibland.

Kamp kenan gillar jag däremot!

Det här avsnittet såg jag för en tid sen, det bästa jag sett på väldigt länge ska jag säga :) Jag gillade och håller med i hans tankesätt om ormar i fångenskap. 

www.youtube.com/watch?v=1d2efexbBOE

Personligen klarar jag knappt att titta på kanaler där större kramormar hålls i små tomma lådor, och utbudet av sån hållning dominerar ju tyvärr :) 

 


Usa är alltid usa...

239
197
Danpss:
Jonas_ skrev:


 

Gillar du hur han huserar sina övriga pytonarter? 

Nej snakebytesTV går bort för mig också med anledning av den förfärliga djurhållningen, klarar inte av att se ibland.

Kamp kenan gillar jag däremot!

Det här avsnittet såg jag för en tid sen, det bästa jag sett på väldigt länge ska jag säga :) Jag gillade och håller med i hans tankesätt om ormar i fångenskap. 

www.youtube.com/watch?v=1d2efexbBOE

Personligen klarar jag knappt att titta på kanaler där större kramormar hålls i små tomma lådor, och utbudet av sån hållning dominerar ju tyvärr :) 

 


Sund man med bra djurhållning :)

70
21
MelvinReptiles:
Jag rekommenderar Taylor Nicole Dean, GOHerping och AfroHerpkeeper.

Medlem i GHF
99
204
Daniel81:
DMexotics är bra...

www.youtube.com/user/DMexotics
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild