Inredning utan bygge.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

373
170
Anathawa:
Oerhört mycket viktigt om vad terrariedjur behöver, ligger under terrariebyggerubriken.

Jag tror folk lätt tänker snickarverkstad när de ser rubriken.

Allt om rätt ljus, bra substrat, rätt temperatur mm hamnar där och göms lätt för folk som inte vill just BYGGA men vill ha rätt lampor, värme etc.

Kan man göra en ... terrarieteknik?
Värme, ljus och fuktsektion?
Så att såna diskussioner ligger mer tillgängligt för folk som inte ser sig som byggare. :)

Edit: 
Inser att jag nog föreslår en forumavdelning som heter "terrarium" eller "inredning".

2966
1645
Hoggaforfan:
Anathawa skrev:
Oerhört mycket viktigt om vad terrariedjur behöver, ligger under terrariebyggerubriken.

Jag tror folk lätt tänker snickarverkstad när de ser rubriken.

Allt om rätt ljus, bra substrat, rätt temperatur mm hamnar där och göms lätt för folk som inte vill just BYGGA men vill ha rätt lampor, värme etc.

Kan man göra en ... terrarieteknik?
Värme, ljus och fuktsektion?
Så att såna diskussioner ligger mer tillgängligt för folk som inte ser sig som byggare. :)

Edit: 
Inser att jag nog föreslår en forumavdelning som heter "terrarium" eller "inredning".

Fast inredning är en sorts byggning

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Hoggaforfan skrev:

Fast inredning är en sorts byggning

 
Ja allt det som ts nämner ingår ju i uppbyggnaden av ett terrarium så det känns ju inte så långsökt att det ligger under byggen! 

184
217
Kristian_F:
Anathawa skrev:
Oerhört mycket viktigt om vad terrariedjur behöver, ligger under terrariebyggerubriken.

Jag tror folk lätt tänker snickarverkstad när de ser rubriken.

Allt om rätt ljus, bra substrat, rätt temperatur mm hamnar där och göms lätt för folk som inte vill just BYGGA men vill ha rätt lampor, värme etc.

Kan man göra en ... terrarieteknik?
Värme, ljus och fuktsektion?
Så att såna diskussioner ligger mer tillgängligt för folk som inte ser sig som byggare. :)

Edit: 
Inser att jag nog föreslår en forumavdelning som heter "terrarium" eller "inredning".


Tycker en "Terrarieteknik" del i forumet är en bra idè, där diverse ljus-värme frågor och tekniska lösningar kan lyftas. En "pryl och hur/var/när/varför de används" del helt enkelt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild