SHF

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

49
27
Fafner:

Jag och min sambo har betalat in medlemsavgiften, vi har mailat och smsat information om detta.

Vi har inte fått någon som helst bekräftelse på detta, det kanske vi inte ska få heller?


Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
De går inte alltid jätte fort att få respons där nej, tyvärr. 

Vänta ett tag till så får du nog svar.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Det är ju trots allt helt "vanliga" människor som sitter i föreningarna, vilka många har jobb och ett liv utanför detta också. Jag tror säkert att det kommer ett svar, bara det att det kanske är annat som hamnat före just nu. :)

49
27
Fafner:
HappyLucky skrev:
Det är ju trots allt helt "vanliga" människor som sitter i föreningarna, vilka många har jobb och ett liv utanför detta också. Jag tror säkert att det kommer ett svar, bara det att det kanske är annat som hamnat före just nu. :)



Ja visst är det så, jag bara undrade eftersom det har gått snart 1 månad sedan inbetalningen och vi har inte hört ett dyft. Dock nu sedan tråden skapats så har dom hört av sig via detta forumet.

// FAFNER

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Fafner skrev:



Ja visst är det så, jag bara undrade eftersom det har gått snart 1 månad sedan inbetalningen och vi har inte hört ett dyft. Dock nu sedan tråden skapats så har dom hört av sig via detta forumet.

// FAFNER


Då de som Hanna skriver garanterat har mycket annat för sig som prioriteras, då föreningsliv trots allt enligt mig hamnar bredvid arbete och familj, så är det ju lätt att det inte sker så snabbt och hamnar i glömska en stund! 

49
27
Fafner:
Jo jag förstår att livet kan komma mellan saker och det var absolut inte något anklagande med mitt inlägg.
Inlägget kanske var klantigt formulerat men det var verkligen inte menat som något negativt utan de var mer frågande.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild