Köpa vandrande pinnar Uppsala

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

20
9
Pinnesokaren:
Hej!
Jag köper gärna vandrande pinnar, sort spelar ingen roll. Skriv gärna vad de äter, det underlätar mycket. 

Någon som har till salu eller känner nån/vet nåt ställe där man kan köpa?

MVH Ellinor

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Pinnesokaren skrev:
Hej!
Jag köper gärna vandrande pinnar, sort spelar ingen roll. Skriv gärna vad de äter, det underlätar mycket. 

Någon som har till salu eller känner nån/vet nåt ställe där man kan köpa?

MVH Ellinor

Håll koll på herperschoises sida för insekter och leddjur. Brukar nästan alltid finnas olika pennearter till salu, håller man utkik och har tålamod så kan det även komma upp lite udda arter.
www.herperschoise.se/category.html/ormar


20
9
Pinnesokaren:
EmanuelKarl skrev:

Håll koll på herperschoises sida för insekter och leddjur. Brukar nästan alltid finnas olika pennearter till salu, håller man utkik och har tålamod så kan det även komma upp lite udda arter.
www.herperschoise.se/category.html/ormar


Tack så jätte mycket! Jag har kollat upp de och mailat. Så nu är det bara att vänta.

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Pinnesokaren skrev:

Tack så jätte mycket! Jag har kollat upp de och mailat. Så nu är det bara att vänta.

bra

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Och om du ändå bor i uppsala så är det väl bättre att försöka åka till butiken och kika med egna ögon eftersom att den ligger i Uppsala! ;)

20
9
Pinnesokaren:
AlexGustavsson skrev:
Och om du ändå bor i uppsala så är det väl bättre att försöka åka till butiken och kika med egna ögon eftersom att den ligger i Uppsala! ;)

Aa, men jag vill veta lite mer om de innan jag köper, men att åka dit och fråga funkar ju också. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild