Framhäv nyuppladdade bilder mera

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Tycker att nyuppladdade bilder här på TD ska framhävas mera, tex att de syns på första sidan eller likanande.

Där kan det finnas en litet rullande bildspel, dels med nya bilder som kommit upp senaste dygnat. Men kanske även ett rullande bildspel för lite "random" bilder som lagts upp genom åren. Självklart ska det bara vara terrariedjurs relaterade bilder som ska vara med i dessa bildspel.

Jag vet att man nu i dagslägen kan gå in på Bilder fliken och där se senaste uppladdade. Men jag tycker att de ska få synas mera, så de är ännu lättare att få se!

Eller någon som har något annat bättre förslag?

Medlem i SkHF
365
436
AlexGustavsson:
Flyers90 skrev:
Tycker att nyuppladdade bilder här på TD ska framhävas mera, tex att de syns på första sidan eller likanande.

Där kan det finnas en litet rullande bildspel, dels med nya bilder som kommit upp senaste dygnat. Men kanske även ett rullande bildspel för lite "random" bilder som lagts upp genom åren. Självklart ska det bara vara terrariedjurs relaterade bilder som ska vara med i dessa bildspel.

Jag vet att man nu i dagslägen kan gå in på Bilder fliken och där se senaste uppladdade. Men jag tycker att de ska få synas mera, så de är ännu lättare att få se!

Eller någon som har något annat bättre förslag?


Om du går in på fliken "Mitt konto" så hamnar alla nyuppladdade bilder i feeden! 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Tycker ändå att det är något som bör finnas med på första sidan, då det är det första man ser när man kommer in till sidan. 
Kan vara en bra grej för första gångs besökare att bli mer intresserade av reptiler om man lättare kan få se lite fler bilder på andras djur, istället för att behöva klicka sej vidare för att sen kunna få se bilder. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild