SHR medlem

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
4
1
Pernilla77:
Visst skulle man som medlem i SHR få en extra ikon bredvid sitt namn och tillgång till fler funktioner? 
När händer det? 

417
249
KANDARBA:
Okej Vad för funktion får man ?

Medlem i SHF
4
1
Pernilla77:
Ok. Jag har fått svar att jag använt stor bokstav i min mailadress men att det är rättat nu. :) och så fort jag betalt 2016 års avgift så kommer det automatiskt upp! 

Vilka extra funktioner jag får vet jag faktiskt inte ännu. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
De funktioner som finns på plats just nu är enbart tillgängliga för föreningsansvariga tyvärr. Utöver att föreningens namns står vid ens bild när man skriver i forum, chatt samt presentation så är det funktioner som är på gång, men kan tyvärr inte ge något datum till när detta släpps.

Önskemålen om funktionerna har bland annat varit olika anmälningsformulär för föreningars aktiviteter och mässor. Tanken är alltså att det är funktioner som har med föreningen och som gynnar föreningslivet som ska låsas upp. Det kan även vara att man kommer åt viss information som föreningarna enbart vill ska gå ut till deras medlemmar.

417
249
KANDARBA:
anders skrev:
De funktioner som finns på plats just nu är enbart tillgängliga för föreningsansvariga tyvärr. Utöver att föreningens namns står vid ens bild när man skriver i forum, chatt samt presentation så är det funktioner som är på gång, men kan tyvärr inte ge något datum till när detta släpps.

Önskemålen om funktionerna har bland annat varit olika anmälningsformulär för föreningars aktiviteter och mässor. Tanken är alltså att det är funktioner som har med föreningen och som gynnar föreningslivet som ska låsas upp. Det kan även vara att man kommer åt viss information som föreningarna enbart vill ska gå ut till deras medlemmar.


Ok, en snabb fråga du har jag använt stor bakstav på min mejl här? 
anledning till frågan är för jag själv ska betal medlemskap för 2016. 
är väl dax nu att bli medlem även i SHR. Annars har det endast varit Amazonas för mig. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild