Tyskland, USA eller England!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

85
55
lepida:
Hej!

Är det någon som beställer något ifrån Tyskland, USA eller England och i så fall varifrån då??

Richard

375
251
Doxster:
Jag har köpt värmepaneler ifrån tropic-shop.de och även köpt ormar från både Tyskland och England. Dock privata uppfödare.

139
363
Dwarfmonitors:

Jag har beställt från bl.a.

www.terrarientechnik.de/

bens-jungle.com/

www.chimaira.de/

 

Har alltid fungerat klockrent. Aldrig varit några problem. Har beställt växter, böcker och tillbehör.


175
228
Rosenlukas:
Bioactiveherps.co.uk

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Jag har saker från Tyskland, www.tropic-shop.com

Funkat bra dom två gånger jag beställt, har kommit hem till dörren efter en vecka eller två :) 


Medlem i SmHF
25
51
Zophoba:
Beställt ett flertal gånger från reptilienkosmos.de Funkat klockrent varje gång.

23
33
FannyGoldfish:
Shelled warriors i England har jag beställt av flera gånger. De är inriktade på Sköldpaddor men har även en hel del till andra reptiler också. Rekommenderas varmt.


www.shelledwarriorsshop.co.uk

295
270
barkskog:
FannyGoldfish skrev:
Shelled warriors i England har jag beställt av flera gånger. De är inriktade på Sköldpaddor men har även en hel del till andra reptiler också. Rekommenderas varmt.


www.shelledwarriorsshop.co.uk


Hej Fanny :)

De tar 113 kr för 1 kg Testudo sköldpaddspellets på lös vikt.
Svenska sköldpaddsgrejer.se tar 100 kr för ett kg i konsumentförpackning (burk).
De är också dyrare på HID-belysningar.
Troligen också på frakt.

Varför gå över ån efter vatten?

23
33
FannyGoldfish:
barkskog skrev:


Hej Fanny :)

De tar 113 kr för 1 kg Testudo sköldpaddspellets på lös vikt.
Svenska sköldpaddsgrejer.se tar 100 kr för ett kg i konsumentförpackning (burk).
De är också dyrare på HID-belysningar.
Troligen också på frakt.

Varför gå över ån efter vatten?


Det du nämner är ej något av vad jag köpt därifrån, HID lampor köper jag lokalt hos HC. De saker jag beställer därifrån är deras egna varor som även är fri frakt på. Tycker även att deras utbud är enormt mycket större.

Nu frågades det ej heller om svenska butiker, utan om butiker från Tyskland, USA eller England.

295
270
barkskog:
FannyGoldfish skrev:


Det du nämner är ej något av vad jag köpt därifrån, HID lampor köper jag lokalt hos HC. De saker jag beställer därifrån är deras egna varor som även är fri frakt på. Tycker även att deras utbud är enormt mycket större.

Nu frågades det ej heller om svenska butiker, utan om butiker från Tyskland, USA eller England.


Försökte göra en beställning på produkter från deras "egna fraktfria varor"  och fick följande meddelande:
"Sorry, we're unable to deliver to your country. Your Delivery Country Sweden"

Hur kommer man förbi det?



Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild