Tidsstämpel KÖP & sälj mobilsida

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Jag skulle gärna vilja se en tidsstämpel på mobilsignal när annonserna lades ut, precis som på den stora sidan. 
Då slipper man gå in på en enskild annons för att se när den lades ut. 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Flyers90 skrev:
Jag skulle gärna vilja se en tidsstämpel på mobilsignal när annonserna lades ut, precis som på den stora sidan. 
Då slipper man gå in på en enskild annons för att se när den lades ut. 



Tack så mycket för tipset. Kommer ha en lösning på detta till nästa uppdatering.

32
12
Emma:
Hej! Jag har också ett (enligt min åsikt) bra förslag til förbättring av köp och sälj-sidan. Skulle det inte gå att ordna så att det går att "spara" annonser man är intresserad av som på Blocket, typ? Så är det enklare att hitta dem igen istället för att behöva leta upp dem på nytt? Bara en tanke. :)

417
249
KANDARBA:
Emma skrev:
Hej! Jag har också ett (enligt min åsikt) bra förslag til förbättring av köp och sälj-sidan. Skulle det inte gå att ordna så att det går att "spara" annonser man är intresserad av som på Blocket, typ? Så är det enklare att hitta dem igen istället för att behöva leta upp dem på nytt? Bara en tanke. :)


Det hade varit fint faktistk.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Emma skrev:
Hej! Jag har också ett (enligt min åsikt) bra förslag til förbättring av köp och sälj-sidan. Skulle det inte gå att ordna så att det går att "spara" annonser man är intresserad av som på Blocket, typ? Så är det enklare att hitta dem igen istället för att behöva leta upp dem på nytt? Bara en tanke. :)


Intressant, ska ta mig en funderar på hur man kan göra det på ett smidigt sätt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild