100 Skötselråd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Tack vare att så många hjälper till med att dela sin kunskap i form av skötselråd på terrariedjur.se har vi nu nått upp till hela 100st skötselråd för olika arter av reptiler, groddjur, spindlar och kryp.

Så alla ni som skrivit skötselråd till sidan, eller håller på att skriva skötselråd ska ha en rejäl klapp på axeln för det jobb ni gör. Ett stort tack till alla korrekturläsare och övriga medlemmar som hjälper till på alla sätt. 200st skötselråd nästa?
Känner du att du har kunskapen och vill hjälpa till finns det en mall samt ett par riktlinjer om hur skötselrådet ska vara utformat här:
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=howto


Kika även in skötselråd nr.100 som handlar om Phelsuma laticauda, skrivet av Alexander Gustavsson:
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=lizards&specie=p_laticauda

64
67
AntonTheLizard:
Jaaa 100 skötselråd nu firar vi!!! :D

55
25
benny69:
Goodie! Det hundraförsta är inlämnat! ;)

39
60
Ahling:
Snyggt! :)

417
249
KANDARBA:
Då får vi hoppas på att fler skriver några nu. Själv har jag inte skrivit något ännu. 
Det kanske kommer senare vem vet ^^

58
5
Xander:
hur läger man up skötselråd


Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

Xander skrev:
hur läger man up skötselråd



Läs första inlägget igen :) Där finns en länk som förklarar allt och hur man går tillväga.

 

Dom bästa skötselråden skrivs om arter man har personlig erfarenhet av, vi börjar få ett fint biblotek med skötselråd här på terrariedjur.se

Jag vet att fler medlemmar har kunskapen att skriva ett skötselråd, få era fingrar ur! :)

Själv har jag påbörjat ett antal nya skötselråd som kommer in under hösten/vintern, alla om ormar givetvis!


62
13
jtermiteo:
Hurra! 100 skötselråd kul!!

58
5
Xander:
Jag förstå inte det men vill lega up skötselråd 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Xander skrev:
Jag förstå inte det men vill lega up skötselråd 


Det finns information angående hur man går till väga på följande länk:
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=howto

Kortfattat så är det helt enkelt att maila in skötselrådet till oss, så kommer det att granskas och sedan komma upp på sidan efter eventuella korrigeringar.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild