Roliga eller konstiga händelser som era reptiler eller insekter har gett er

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

24
22
Ninja:

Ibland kan lite konstiga saker hända när man har djur som får en att skratta till. Varför inte dela med sig om dessa händelser i denna tråd!

Jag kan börja:

Jag hade märkt pga oljud att min trynis hade börjat hålla på att försöka gräva mot bakgrunden som ingick i terra terrrarium. Vad jag inte märkte förrän senare var att han hade lyckas gärva till sig ett hål i frigoliteten och slutlingen tagit sig till andra sidan bakom den.

Han var inte så glad när han blev upptäckt och han fick bakgrunden ersatt med bilder på Nicolas Cage på utsidan av glaset. He got Cage'd! (Ja, jag har dålig humor)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Har ödlor som gjort precis samma sak. Inte nog med att de grävde hål i bakgrunden och kröp in bakom, de var täckta av frigolit-ludd över hela kroppen. Såg ganska komiskt ut :)

2048
773
psyjoh:
anders skrev:
Har ödlor som gjort precis samma sak. Inte nog med att de grävde hål i bakgrunden och kröp in bakom, de var täckta av frigolit-ludd över hela kroppen. Såg ganska komiskt ut :)

Instämmer på den. Hade även en liten ryssodling bakom leopardgeckons bakgrund så på kvällen hörde man hur han klättrade där och förskte ta dem ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild