Ta bort tillbaks till första sidan?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

379
399
Mr_B:
Borde man inte kunna ta bort denna onödiga funktion? Man har ju logga in direkt ovanför denna ruta. Rutan går ej o klicka bort på krysset heller. Utan då får man fint gå till första sida  o skriva in allt på nytt. 

Vet dock inte om problemet bara är när man använder mobilen? Sen är det lite frustrerand o behöva logga in varje gång mobilen får för sig o byta mast men kanske är operatörvalet som har med det o göra?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Man borde helt klart kunna logga in direkt, istället för att skickas till startsidan. Jag ska kolla på någon lösning.

Angående att man loggas ut är att man tappar koppling ibland när man byter mast, och att man då även får en helt ny ip-adress. Jag vet inte om operatörerna tillhandahar fast IP via mobilnätet, men har man det så bör man inte loggas ut.


379
399
Mr_B:
Ok trodde nästan det var nått sånt gällande mastbytet. Men lika bra o kolla med dig om det är nått man kunde ställa in på sidan. :)

205
203
Micke_E:
Jag har det problemet hemma där wifi har lite problem att nå ibland. Även utomhus kan det kopplas av och då blir det fort ganska irriterande... givrtvis kan jag koppla bort wifi på telefonen men inte paddan.

2048
773
psyjoh:
Går det inte att ordna någon typ av automatisk inloggning? 
Så än om man blir utloggad så loggas man in igen. Eller tex. att användarnamn och lösenord sparas så man bara trycker på en knapp när rutan kommer upp? 

205
203
Micke_E:
eller att man själv kan justera säkerheten och välja om man vill bli utloggad efter en viss tid, när man byter Ip eller inte alls? Jag använder oftast bara egen telefon eller dator och det skulle inte vara ett problem om jag förblir inloggad.

75
82
Snuset:
Jag skulle också föredra att alltid vara inloggad, skönt, speciellt när man är inloggad på telefonen

96
141
Guns4ever:
Snuset skrev:
Jag skulle också föredra att alltid vara inloggad, skönt, speciellt när man är inloggad på telefonen


+1 på den

141
109
stefan707:
Lösenorden sparas ju :) ett klick så är man inloggad, iaf på iPhone, ipad och MacBook dvs Apple enheter

205
203
Micke_E:
Med Android fungerar det på andra sidor men inte här. . Iaf för mig 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild