Pinkies

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

67
7
Hajen99:
Hej! Jag undrar vad ni betalar för era pinkies. Vad är dyrt och vad är billigt T.ex? :) 

mvh Ernst

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Kim Hansson (Går kanske att hitta på facebook), säljer pinkies för 190kr/100st om jag inte minns fel. BETYDLIGT billigare än om du köper i en vanlig zoobutik. Tror de sålde pinkies för 20kr/styck här i zoobutiken där jag bor.

Medlem i DHF
263
355
McPede:
Tilläggas bör - billigt är inte alltid bäst ;)

Medlem i SkHF
34
15
clownagam:
köper minna hos tropikhuset 60 kr för en 12 pack pinkies 

67
7
Hajen99:
anders skrev:
Kim Hansson (Går kanske att hitta på facebook), säljer pinkies för 190kr/100st om jag inte minns fel. BETYDLIGT billigare än om du köper i en vanlig zoobutik. Tror de sålde pinkies för 20kr/styck här i zoobutiken där jag bor.

Jaha... Det är inte så att han även säljer typ 20-pack? :) Eller är det just bara om man vill köpa 100/st.... :/ 

1661
777
fluffis:
Hajen99 skrev:

Jaha... Det är inte så att han även säljer typ 20-pack? :) Eller är det just bara om man vill köpa 100/st.... :/ 



Här är Kims annons. Den är från förra året men vad jag kan se är det samma priser som gäller fortfarande. Det står att man kan beställa mindre mängder men att det blir dyrare då.
www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=14862

Har du kollat andra annonser under köp & sälj för att få en uppfattning om priser?

67
7
Hajen99:
Jag kan tipsa om nisse888 här på sidan. Hade sjukt fina pinkies (bra kvalité) till ett mycket bra pris :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild