Utställning

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

590
365
SweBoa:
i dag hade jag utställning på våran lokala djuraffär arken zoo. Det kom många riktigt roligt 

2048
773
psyjoh:
Vad hade du att ställa ut med?

Mer än de på bilderna? 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Kul! Alltid bra att kunna visa upp och prata om våra fina djur till allmänheten.

590
365
SweBoa:
Jag hade mina boor, en kompis skulle varit med och visat upp sina snokar, men han fick förhinder :) 

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Glöm inte karantän när ni kommer hem, om zoo-butiken du varit på har egna reptiler & tillbehör alltså :)

Rolig sak att göra iaf, bra intiativ! Var det du som gick till Arken eller kontaktade dom dig? Nyfiken då vi haft reptilkvällar på djurmagazinet när jag arbetade där :)

Var butikens kunder mest positiva eller negativa till att se på vackra djur som ormar?? :)


590
365
SweBoa:
Jonas_ skrev:
Glöm inte karantän när ni kommer hem, om zoo-butiken du varit på har egna reptiler & tillbehör alltså :)

Rolig sak att göra iaf, bra intiativ! Var det du som gick till Arken eller kontaktade dom dig? Nyfiken då vi haft reptilkvällar på djurmagazinet när jag arbetade där :)

Var butikens kunder mest positiva eller negativa till att se på vackra djur som ormar?? :)


Dom har inga reptiler i butiken, så det är lugnt. Det var dom som fråga om det fanns intresse. Alla som besökte uppskatta det, även fast det fanns folk som va jätte rädda :)  en kvinna va jätte rädd fast nyfiken, det sluta med att hon kände och rörde på ormarna:) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild