Indien 2015

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:




Ophiophagus hannah



Psammophilus dorsalis




















2966
1645
Hoggaforfan:
Mycket grodor <3

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:
Vi såg otroligt många grodor, ödlor och olika sorters insekter, trots att det var torrperiod.
Under och efter regnperioden så ser man otroligt mycket mer.


Ahaetulla prasina


Trimeresurus malabaricus

62
73
JohannaT:
Och en vild kungskobra!! *__*

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:
JohannaT skrev:
Och en vild kungskobra!! *__*


Vi såg 5 st :)






Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
crocodilejonas dina resetrådar är alltid lika trevliga. Sjukt fina bilder och man blir allt lite avundsjuk på de häftiga resor och upplevelser du får. Lite inspirerande också såklart och ger allt lite motivation till att faktiskt ta sig ut på herp-resor själv. 

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

anders skrev:
crocodilejonas dina resetrådar är alltid lika trevliga. Sjukt fina bilder och man blir allt lite avundsjuk på de häftiga resor och upplevelser du får. Lite inspirerande också såklart och ger allt lite motivation till att faktiskt ta sig ut på herp-resor själv. 


Tackar för dem fina orden :)

Jag älskar att resa, att få se alla dessa djur i sina naturliga miljöer är något speciellt.
Något jag verkligen önskade att alla kunde få uppleva.
Dessa resor jag gör är inga lyxresor, jag lever väldigt enkelt, bor billigt och äter lokalt.
Denna resa hade en ca budget på ca 15000kr (flygresa, boende, mat, transport i landet mm), så det behöver verkligen inte vara så dyrt som man annars kanske tror.

Jag uppmannar alla att verkligen ta chansen och resa om ni kan, det finns få saker som slår det.

Fråga gärna om ni är sugna, jag hjälper gärna till med allt som behövs (boende, guider, transport, mat, mm)


2966
1645
Hoggaforfan:
Herpresa med Jonas som reseledare? ;-)

62
73
JohannaT:
Hoggaforfan skrev:
Herpresa med Jonas som reseledare? ;-)

Jag är på! Vart anmäler man sig? ;P

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Hoggaforfan skrev:
Herpresa med Jonas som reseledare? ;-)


Haha kan knappast ta åt mig äran för att resorna jag gör blir lyckade, det ska andra personer ha :)

Nästa resa tror jag blir Sydafrika och hajdyk, troligen i höst/vinter.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild