Mojjen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
hypercrasse:

Varför lägga upp bilder på sin familj eller annat skit som inte har något med djur eller terrarium att göra? Skapa en blogg och va ointressanta där istället.


91
8
Saraldor:

jag har funderat på det med, så det är därför jag skulle vila att under bilder skulle amn kunna välja om de ska vissa bland de andra bilderna eller bara finnas som en del av profilen

 


333
97
leolina:

Rätta mig om jag har fel nu men bilderna du tänker på ligger väl ändå inte i det publika galleriet utan i en persons galleri och där borde man väl ändå få lägga upp vad man vill visa vem man är eller visa något för vänner och bekanta utan att någon ska behöva reta sig på det? Att den typen av bilder inte hör hemma i det publika djurgalleriet kan jag hålla med om men annars ser jag inte problemet?


223
6
Susanne:

Dom ligger under "Senast uppladdade bilder". Finns det fler publika gallerier? Måste säga att jag håller med, vet inte varför motorcyklar och bilar skulle vara intressant här. Har inget emot om man laddar upp såna bilder i privat galleri men jag har inget intresse av att se dem. Problemet är ju att när det ligger såna bilder så kanske man redan missat djurbilder man egentligen velat se för dom har redan hunnit försvinna från "senast uppladdade".


333
97
leolina:

Jag tog för givet att samtliga bilder kommer med under "senast uppladdade bilder". Kanske är svårt att få till kodningen så att bara det publika galleriets bilder hamnar där och inte alla när upplägget på sidan är som den är? Är man intresserad av speciella arter av djur lär man ju inte störas av andra bilder då de inte hamnar där?


1226
464
leedragon:

för att det är ett fritt land, ett komunity sida och de bryter inga regler, så de får väl göra va de vill


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Det publika galleriet byggs upp utav att man specificerar arter i ens bilder. Utöver detta så finns det även en "Senaste uppladdade" och där skiljer det som ni säger att man även ser bilder som inte behöver vara terrariedjur-relaterade.

Självklart kan man enbart visa bilder där man artspecificerat, men då många väljer att inte artspecificera i deras bilder, kommer man att missa en hel del bilder som faktiskt är relevanta.

Det kommer att komma en funktion för att gå längre bakåt, så att man kan bläddra bland alla senaste uppladdade bilderna. Ett alternativ hade varit att kanske kunna filtrera om man vill visa ALLA bilderna, eller enbart artspecificerade.

 


223
6
Susanne:

En bläddra funktion låter alldeles utmärkt! Det ser jag fram emot. Tack Anders! :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild