Vad har ni köpt på mässor den senaste tiden?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Hade varit kul att få höra vad för djur eller tillbehör ni köpt de senaste mässorna.
Gärna även vad ni planerar att köpa på kommande mässor.

6
0
Shagrath:
Årets mässinköp hitentills: Ett lass Trynsnokar, Ametistpyton, Hjälmbasilisker, en ny Diamant/Bredli hona, en Heloderma Horridum och ett lass tillbehör och foder... :)

52
2
Pakwa:
Senaste mässan köpte jag två humlepaddor, även om jag inte var där fysiskt :P
På tidigare mässor har det blivit andra grodarter och en del tillbehör ^^

356
177
krypet:

Jag var på mässan i Roskilde, och här är vad jag behövde få plats för hemma efter den mässan...

Fyra skalbaggsarter, två pinnearter, en kackerlacksart, en rovskinnbaggeart, myror, böcker... har nog glömt något!

 


5
0
Fanny:

Expo-mitt;

Fågelspindlar, en c.ornata, terrarium, inredning, foderdjur ( syrsor & b.dubia ) och massa mer!



men längtar till Lidköpings mässan! då ska det bli handla av! ;)

och stackars min plånbok då säger jag bara!




126
64
Mikachu:

Har faktiskt fått två av mina ögonfransar, importerade från Tyskland, från senaste Sala och Norrköpings mässan :) Det är Mike som jag fick hämta från Norrköping och Bailey från Sala :) Wohoo för det!

Letar dock efter att kunna köpa Rhacodactylus Chahoua och Auriculatus.. Men har en säljare av avelspar på G! ..Letar också efter Uroplatus phantasticus, där har jag en som eventuellt har.. Sen letar jag efter några fina löv och pinnar(inte indiska pinnar då!).. Där har jag ingen säljare på G.. Men om någon vet så säg gärna till! Om ni vet någon som säljer enkel/dubbelfotingar eller scolopendrar, säg gärna till då också! Jag letar på för fullt! :D

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild