Radera

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

102
1
dragster:

Awesome sida! Det enda ja kan tänka fattas är ett lättare sätt o tömma inkorgen på pm. Typ en ruta man kan kryssa i vid varje meddelande så man kan radera många åt gången. Desamma gäller skickat o papperskorgen. Hade varit kanon om de hamna på " to do " listan över saker som ska göras med sidan:) 

 

Keep up the good work!! 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det hamnar helt klart på "To do"-listan.
"Skickat"-kategorin och Papperskorgen kan man inte radera ifrån för tillfället, men det kanske man skulle vilja?

Tack tack! :)


102
1
dragster:

Hade varit kanon. Kanske bara ja som tycker de men då kan man spara viktiga grejer o ta bort mindre viktiga. Så slipper man leta igenom en massa för o hitta o så:p  Kan ju tolkas som lathet men men :p


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Ja, men det är nog ingen dum idé :) Jag har själv mängder med inlägg i min inkorg. En sökfunktion står på todo-listan med :)


102
1
dragster:

Låter kanon!! :)


4
0
Bobson:

Tja, kan man lägga till en sak kanske? Det vore trevligt om man kunde maila via telefonen.. Just nu när man försöker svara på mail kommer rutan upp men man kan inte markera den så man kan börja skriva.. :) Gästboksinlägg verkar funka bra dock.. :)


333
97
leolina:

Själv kan jag varken göra inlägg i forumet via mobilen eller svara på meddelanden via mobilen, det går helt enkelt inte skriva i rutorna när de kommer upp...


35
5
Fridelisan:

Jag kan ju göra en liten input här då och säga att jag har inga problem med att svara på varken meddelanden, gästboksinlägg eller skriva i chatten via mobilen. Kan det bero på vilken webbläsare man har i mobilen? 


4
0
Bobson:

Fridelisan, det kan stämma oerhört mycket.. men poängen är väl att vilken man använder inte ska spela roll? Alla använder olika, jag använder just nu den som Sony Ericsson mobiler använder.. Jag har en annan på Iphonen.. känns som det ska kvitta.. men om man inte bryr sig om små detaljer så är det en grymt bra idé att bara byta läsare :)

 


333
97
leolina:

Även jag kör en Sony Ericsson android och använder såklart den läsare som följer med så visst kan problemet ligga däri men jag är ju knappast ensam om att äga en Sony och andra sidor fungerar hur bra som helst ;)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild