interessekoll på tamaulipas och corn island

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

60
40
bushman:
hej.
jag har fått möjligheten att ta hem några lokalitets boor från en kompis i Tyskland. men vill höra om det är något som kan va interessant först.

dom är 2014 års ungar som naturligtvis fungerar på alla sett. :)

BCI tamaulipas
en av dom mest ovanliga lokalitets boa som finns på marknaden. dom är 100% ren lokalitet. föräldradjuren är köpt av Gus Rentfro.
prisidè: 2000,-

BCI corn island
100% ren lokalitet.
prisidè: 1600,-

djuren kan leveras til mässan i stockholm.

ta kontakt på PM eller mail för frågor.

tamaulipas ungar


vuxna tamaulipas

corn island ungar

Administratör
Medlem i SmHF
327
331
azeam:
Tycker detta hör hemma i köp- och säljdelen. Ett tips är också att skriva vilken valuta det gäller, jämna danska och norska kronor brukar förkortas ",-" (= X kronor, 0 öre) medan svenska kronor förkortas ":-". Bl.a. tyskar använder även ",-" för euro.

60
40
bushman:
Det är svenska kronor.
hade det varit i annan valuta ville jag skrivit det. 
Men tack för tipset. Skal va tydligare på at jag brukar svensk valuta i Sverige.

Tenkte bara at det är en interessekoll på om jag ska ta hem ormar på beställning, och att fler vill se det på forumet. Och på köp/sälj kan jag bara lägga in ett foto, på forumet kan jag lägga inn fler.
Men om det är fel beklagar jag.
en moderator kan flytta eller stänga tråden om han/hon vill, så gör jag en annons.

60
40
bushman:
Ingen som er interessert i eller har frågor om disse boa'ene?

Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Du kanske får bättre respons av köpare om du lägger annonsen i köp&sälj delen? 

Kan bara svara för mig själv, om jag söker en orm eller en reptil så letar jag inte i forumet utan bläddrar & söker i just köp&sälj :)

Sen är det synd att man bara kan ladda upp 1 bild per annons, men det är en helt annan fråga som vi får lösa vid nästa uppdatering! 

Fina djur, gillar själv lokalitetsdjur framför morpher. 


60
40
bushman:
Takker for tipset, och Dom ligger i køp&sälj.
det med foto er en ting. Det andre er at man må legge inn et spesifikt län. Det skulle vært mulig å velge Sverige...
eksempel: jeg bor i värmland, ormene jeg kan tilby kan leveres til div. Messer i Stockholm, Göteborg och Malmö. 
Men av erfaring vet jeg at många utanför värmland inte åpner värmlandsannonser osv...
derfor laget jeg den tråden.

men igjen. Jeg beklager om det ble fel å lage denne tråden. Jeg lar den ligge "død" fra nå av.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild