"Här vaktar jag"

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

347
220
Newton:

Bara en grej jag kom att tänka på.

Jag har varningsskyltar till mina hundar, och rasdekaler till katterna..
Jag har sett dekaler (ni vet, sådana man kan sätta på bilar, dörrar m.m.) med duvor, hamstrar, älgar, kanin, papegojor... Men, jag har aldrig snubblat över reptildekaler..!

 

Någon som vet om det finns något inom det området?
Frågar mest för att jag är nyfiken :)


2966
1645
Hoggaforfan:
Tex?
www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=3898

347
220
Newton:



Nja, tänkte mer bilder :)

Alltså olika dekaler på olika reptiler, som dessa www.haromi.se/product_thumb.php?img=images/fs_D147_1.jpg&w=126&h=160 -


Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Borde kunna gå att göra egna! Kan man få ett foto till ett pussel finns det säkert någon som trycker upp dekaler också. Lite roligare om det ör ens verkliga djur också :) Det här måste luska mer på....

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Tex stickerapp.se

68
27
Adamski:
Www.ms-reptilien.de har såna skyltar på engelska och tyska vad man nu föredrar :)

Medlem i SHF
4001
5024
Jonas_:

Enklast är nog att sätta dit en bild på sin reptil, eller en reptil på en skylt med text, exempelvis: www.jiteshop.se/skyltar/2281

Annars vet jag att det finns på flera zoo-butiker, men kommer inte ihåg vilken leverantör det var nu, Imazo har säkert men var någon annan jag tänkte på, skriver om jag kommer på det framöver :)


333
97
leolina:
Du hittar några varianter hos millasreptiles.com

347
220
Newton:

Tack alla!

Ska kolla upp alla tips, och även texterna som Hoggaforfan tipsade om :)


Medlem i SkHF
279
187
Smilla:
Lättast och roligast är väl att göra själv med sina egna djur, om man nu vill ha skyltar eller dekaler. Jag gjorde några själv för ett tag sedan men de kom aldrig till användning. Gjorde dessa mest i tanke till att hålla klåfingriga besökare borta från djuren.

Men om du vill ha något liknande rekommenderar jag att du gör dem själv :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild