Vem har skapat sidan?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
Jag (anders) har skapat terrariedjur.se och sidan drivs av mig.
Anledningen till att jag skapade denna sidan är för att jag tycker att de terrarie-sidor som existerar i dagsläget är krångliga, bygger på irriterande ramverk som både gör dem osäkra och svåra att anpassa.
De är ofta fyllda med reklam med, vilket man kan förstå då det kostar pengar att driva och underhålla en community. Men jag kommer försöka satsa på att ha så lite reklam som möjligt på sidan, och förhoppningsvis inte bli utfattig på att ha sidan igång.

52
2
Pakwa:
Det låter jätte bra! Jag har gjort reklam på facebook och min blogg :)  

101
24
ploa:
kan jag bevaka trådar här, och hur gör jag det? Mvh Peter

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
Det går inte bevaka trådar i dagsläget. Men det skulle jag kunna bygga in :)

17
6
ArcticArachnids:

Jag tycker designen och funktionaliteten är helt underbar, det enda jag kan sakna är "de senast uppdaterade forumtrådarna"-knappen och att kunna söka via region/län på köp och sälj, inte bara djurgrupp, men för övrigt, helt underbart, tio gånger bättre än "nya repti",


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Face, Du kan se de senaste uppdaterade trådarna till höger. "Senast aktiva trådarna". Men det kanske borde göras lite mer lättillgängligt, så att man inte missar det.

Sökning på stad vid köp & sälj kommer att komma :)


17
6
ArcticArachnids:

Borde det dessutom inte automatiskt meddela mig när det blir fler svar i trådar jag skrivit i? Som tex denna, utan att man ska behöva trycka övervaka? Just a pointer, keep up the good work, :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Jo, det kanske kunde vara vettigt. Vill man enbart ha ett meddelande på det första svaret efter ens eget, eller ska den ge ett meddelande varje gång tråden får något nytt?

Personligen tycker jag det känns jobbigt att alltid få meddelande om man skrivit i en tråd, så att få det utav första svaret efter ens eget borde väl vara tillräckligt?


17
6
ArcticArachnids:

en funktion som gör att det automatiskt alltid meddelar om trådar du skrivit i, men med en "sluta bevaka" knapp vore väl det ultimata?


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Man kanske kan göra en inställning som gör att tråden automatiskt blir övervakad så fort man skriver i den då :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild