Tävling - Årets Terrariedjur.se-medlem

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Nu är tävlingen avslutad, och vinnaren utav årets terrariedjur.se-medlem går till ingen mindre än: fluffis!

Väldigt många nomineringar kom in, och jag tycker följande nominering passar in bra till de som valde fluffis som kandidat:

"Hon försöker alltid hjälpa, har bra kunskap, och framförallt är alltid trevlig i argument även om hon inte håller med personen i fråga. Det är sådana människor som behövs för att sprida information om våra djur!"

Pris denna gången är ett litet "terrariedjur.se-paket" med terrarietillbehör. Grattis!


903
509
Evanjeline:
Grattis!

1662
779
fluffis:
Oj! Jag blev lite rörd nu faktiskt! :) Jag har fått ta del av kommentarerna ni gett mig och de är helt underbara! Jag älskar det här stället och vet att Anders lägger ner otroligt mycket tid och energi på att få det så användbart och trevligt som möjligt. Själv lägger jag också ner tid på terrariedjur.se eftersom det är så roligt och det känns jättekul att det inte bara är jag som har nytta av det! Jag är jätteglad! Tack alla! :)

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Stort grattis fluffis! Det förtjänar du verkligen tycker jag. :)

Måste säga att fluffis är minst lika snäll på riktigt som här på Terrariedjur!


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Stort grattis fluffis! Det är du verkligen värd med engagemanget du lägger ner :)

44
6
mammut02:
Grattis!

593
551
Redfoot:
Stort grattis fluffis, det är du värd.
Jag fick som jag ville

82
31
AMB:
Superstort grattis det är du värd ;)

1662
779
fluffis:
Tack alla härliga! :)

Medlem i SHF
67
26
Sofie:
Grattis! :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild