Var kan man köpa/ beställa plastlådor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

305
147
HenkePetersson:
Har suttit ett tag och googlat små plastlådor/ plastaskar/etc, men lyckas inte hitta vilka som tillverkar dom där små transparanta plastlådorna som många använder på sina bord på mässor, där de förvararar djur som är till försäljning.Ej heller vart man kan köpa dem.

Nu menar jag inte hammarplast lådor utan de där små lådorna som man ser på vart och annat bord på mässorna.

Är det någon som vet vilka som tillverkar dessa? som kanske har en web address? eller vet någon butik som säljer dessa

Mvh Henke

268
19
Iguania:
Menar du Braplast kanske? Har för mig att HC brukar sälja dessa.

340
91
Copa:
www.lpracks.com/tubs.html

Medlem i GHF
636
410
Jimmy:
www.firstreptiles.se/webshop/bra-plast/62

293
354
Dynamitella:
Jag letar efter denna variant, men inte till det fraktpriset (155 spänn). Hittar någon sådana billigt så länka gärna :)
herperschoise.se/product.html/tranparent-burk

51
152
herperschoise:

Hej alla

Dynamitella: Du har ju pratat med oss och fått reda på att du valt fel fraktsätt !

När ni beställer från oss så får ni flera alternativ på frakt. Under 2 kilo kan man välja brev och då blir portot 56 kr på ovanstående.

Väger det över 2 kilo måste det gå som paket och då är det 155 kr som gäller, men under det har man möjlighet att både välja fraktsätt och betalsätt.

Samtliga våra frakter är helt enligt postens portolista.

Mvh

Magnus

Herpers Choise


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Dynamitella, Nu har du ju fått svar att det var lite billigare med frakten, men vad jag vet så kan man beställa och hämta upp på någon mässa. Herpers choise (och vissa andra?) är ju schyssta och kan ta med sig beställningar till mässorna gratis om man inte har möjlighet att hämta upp i butik.

Tänk på att helt transparenta burkar sällan brukar vara okej att ha som utställarburkar för herptiler på mässor, men huvudsyftet med just de burkarna du länkade är väl att använda till insekter eller ägg.


9
3
Spiderguy:
www.braplast.se
De säljer till privatpersoner. Köp direkt från fabriken, utan mellanhänder, billigast så.

305
147
HenkePetersson:
Japp det är dom lådorna från braplast, tyvärr tycks dom bara leverera i pallar om 4300 lådor per pall.. jag behöver ett 50 tal. LOL 4300 lådor det skulle räcka i 25 år:D

9
3
Spiderguy:
Jaså jag brukar bara ringa och beställa en kartong.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild