Saker som skulle kunna fixas på sidan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

384
18
mr_fan:

hej grejer som skulle vara bra är tex ifall man har ett inlägg som man inte behöver antingen om man har gjort ett inlägg nånstans eller ifall man gör en tråd så tycker jag att man ska kunna ta bort den själv det skulle nog va en bra sak och även ifall det skulle kunna komma lite smilesar som man kan välja på när man kommenterar nåt =)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det finns en tråd med förslag på sidan, men framförallt en egen kategori för detta.

Man ska kunna radera ett foruminlägg under en viss tid (fungerar inte i dagsläget).
Att kunna ta bort ens egna trådar kanske kan vara en bra idé med.

Smileysar går såklart att ordna (även om jag själv är lite skeptisk till detta). Möjligtvis att man kan ha ett gäng relativt subtila likt facebook.


268
19
Iguania:

Själv tycker jag att möjligheten att ta bort trådar inte borde finnas. Blir lätt så att så fort någon har fått svar på sin fråga så tas tråden bort och det hindrar andra undrande från att kunna ta del av informationen senare och då försvinner nästan meningen med forumet lite. Är det allvarligt för att man tycker att man blir påhoppad pga frågan man ställde (som förhoppningsvis inte ska ske särskilt ofta) eller på grund av någon annan anledning så är det ju bara att kontakta en admin så de kan låsa eller radera tråden.

Redigera eller radera inlägg borde däremot gå att göra men enbart inom en viss tid som det redan är, eftersom folk annars bara kan skriva en massa saker och sedan ta bort det. Klarar man inte av att stå för det man skriver så skickar man det helt enkelt inte.


593
551
Redfoot:

Håller med Iguania till 100%


384
18
mr_fan:

En annan lösning skulle kunna varit ifall någon vill ta bort ett forums inlägg så kan den trycka på en knapp som inlägget syns men att inte medlemmen syns?


229
124
CJBReptiles:

Lagt kort ligger. 


En skapad tråd ska aldrig kunna tas bort. Inlägg kan tas bort under en viss tid men har det gått längre så ska de bara kunna tas bort om de bryter mot forumets regler.

Det är min åsikt i frågan.


384
18
mr_fan:
ok men en annan grej som ni säkert skulle tycka är bra som jag tycker är bra är ifall man skulle kunnat lägga upp klipp på sina djur? vad tycker ni om det

264
125
Bildpunkt:
"Hur lägger man till videor?
Vi lagrar för tillfället inga videoklipp själva, då det skulle bland annat skulle kräva alldeles för mycket bandbredd.

Du kan däremot ladda upp dina videoklipp till youtube eller tipsa om ett redan existerande klipp på youtube som du tycker passar på sidan."

384
18
mr_fan:
a men tänkte ifall man kunde lagt upp videos i en speciell videokategori i sidan till självgjorda videos istället för att man ska behöva göra ett medlemsskap på youtube och själv klart terrariedjur på videorna tex =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild