Se hur många poster

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

238
14
Regnskog:

Typ som i chatten där man kan se hur många inlägg man gjort skulle det vara fint om man kunde se hur många forum posts man gjort under sin profilbild.

T.ex.

Profilbild

Sislisko

Tråd inlägg: 67

Trådar startade: 4


340
91
Copa:

Det finns redan. Till höger när du är inne på forumet 


238
14
Regnskog:

Ser inte? Men jag menar t.ex. nu under våran profilbild att det står


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Som Copa säger kan du se din egna forumstatistik till höger.
Att man ser det under ens bild kan komma i nästa uppdatering.


238
14
Regnskog:

Ja, jag menade förstås att kunna se andras statestik. Skulle vara bra också då man kan se vem som är mer pålitlig osv.


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Att man har många forumsinlägg eller skapade trådar behöver ju inte betyda att man är mer pålitligt än någon annan dock.


238
14
Regnskog:

Nej, men om jag ser någon som har 32985 posts här på terrariedjur mot någon som har 2 så litar jag helst på den med fler. Om inte det är uppenbart vem som har rätt


8
5
Lejona:

Bara för att man skriver lite i forumet innebär det ju inte att man har lite kunskap.


264
125
Bildpunkt:

På sätt och vis tror jag nästan att de som skriver minst är det som sitter inne på mest kunskap. Såklart inte alla men många.

Kan man mycket och har hållit på länge är man mindre benägen att leta ny information i ett sånt här forum tror jag.

Däremot inte sagt att de inte finns här.


238
14
Regnskog:

Har aldrig sagt att nån som inte skriver mycket har lite kunskap. Vär snälla läs om ifall ni inte fattar.

Skit i det där med kunskap, tycker bara det vore en idé

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild