Argentinsk svart/vit teju

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
1
TonyH:
Jag är på jakt efter en argentinsk svart/vit teju hane, någon som har tips på var jag får tag i en sån?

6238
4749
Tropfrog:
Håll koll på annonserna i köp och säljavdelningen. Lägg in en egen köpesanons. Åk på mässor och prata med säljare. Gå med i en förening för likasinnade.

Om inget annat fungerar, åk till Hamm. Det finns en köp och säljavdelning på deras hemsida också. Där brukar man kunna boka i förväg så man är säker innan man åker.

Mvh
Magnus 

11
1
TonyH:
Håller koll på köp och sälj här och varit på ett par mässor, varit ute på ett antal köp och sälj utanför sverige också. Enda stället jag hittar svart/vita på är i england och USA/kanada, svårt med transport från bägge ställena.
Letade på hemsidan för Hamm men där fanns ingen köp och sälj.
Får väl ha lite tålamod ????

Mvh Tony

6238
4749
Tropfrog:
Här finns köp och säljavdelning för Hamm reptile expo:

www.terraristik.com/tb/buy-and-sell/all-herp-ads/01/

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
15
19
Bogge:
Sett både svart/vit samt röd på förra Malmö mässan. Dock osäker på vilket kön det var. Så har du tur och möjlighet att åka dit på lördag så kanske du hittar en där.

Medlem i SkHF
15
19
Bogge:
skulle bifoga bild men gick tyvärr mindre bra med den biten. 

Medlem i GHF
49
19
Daniel79:
Brukar finnas på Malmö mässan...nog sett dom sista 3 mässorna

11
1
TonyH:
Har tyvär inte möjlighet att åka till Malmö i år (iaf inte den som är nu), schemat är fullt som det är den helgen.
Men tack för tips.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild