Bilder på jyckar och krakar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

Medlem i GHF
635
410
Jimmy:

Mycket bilder på hästkrakar och jyckar i galleriet nu, lite väl mycket för ett herptilforum kan man tycka.


Finns det inte egna forum för detta? Bara en tanke...


1661
777
fluffis:

Jag har också tänkt samma sak. Jag tycker inte det är fel att visa sina andra intressen men eftersom det är ett herptilforum så kanske det räcker med en eller två bilder på sina hästar, bilar eller vad det nu kan vara. Det är ju främst reptilerna jag vill se! :) Lite så tänker jag :)


Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:

Ligger dom under kategorin foderdjur? :)

Håller med föregående talare, är ju era reptiler jag vill se och höra om här på terrariedjur.se .


1159
624
Temla:

Jag håller med.. lite för många bilder på andra djur och andra saker som inte har med herptiler att göra. En eller två bilder är väl okej om man vill visa sina andra intressen eller hur man själv ser ut men jag tycker man ska begränsa sej. 

Jag undrar också lite över hur mycket webbutrymme Anders har till sitt förfogande för det är må-å-ånga bilder i galleriet nu. Ofta laddas det upp en grupp bilder som ser till 95% likadana ut vilket jag tycker är märkligt. Man postar väl den bästa bilden/bilderna ur en fotosekvens och inte allihop?  En orm som äter en mus ser oftast likadan ut som den gjorde 1 sekund tidigare. Och personligen jag har inget intresse av att se samma händelse ur 10 olika vinklar heller. skratt 

En annan sak som händer är att det laddas upp bilder som i prinicp är omöjliga att se vad de föreställer och de plockas heller inte bort även om medlemmen är medveten om att bilden är dålig. 

Fram för mer variation och kvalitet i galleriet! :) 


1228
464
leedragon:

om det ligger på sin privata galleri så får de väl ha va de vill så länge det itne går emot reglerna  på forum, våld sex droger osv.

 

sen kan man  bedömma själv att det är en sida för herpetologi och andra saker har inget  med det att göra, typ hitta 5 fel eller nåt


456
200
isdrake:

Jag förstår inte riktigt problemet? Om man inte vill kolla andra djur eller övriga bilder så behöver man väl inte kolla i dom mapparna?

Det är väl bara att man går in på det som man intresserar sig för? Ormar, terrarium osv? 


Medlem i GHF
635
410
Jimmy:

Klart man kan ladda upp nån bild på sina andra djur om man vill ha det i sin profil, det jag reagerade på var att när jag häromdan tryckte på "bilder" så var det 10-15 bilder på rad med samma häst i olika poser. Jag tycker det var lite väl mycket och hör bättre hemma på bukefalos än terrariedjur.se

 


1661
777
fluffis:

Det är sjukt skoj att så många laddar upp så många fina bilder! Det är en av de bästa sakerna på det här forumet tycker jag. Det är verkligen en av höjdpunkterna på dagen att gå in och kolla på de senast uppladdade bilderna och eftersom bilderna ligger efter varandra så är det liksom enklast att bläddra genom dem en efter en. Det är jättekul att se fina ormar och annat som hör terrariedjuren till tycker jag men om det kommer en massa orelaterade bilder i rad, då tröttnar jag, och det känns himla synd. Allra fortast tröttnar jag om det är bilar på bilderna. :D

 

isdrake: Om man går in på bilder och väljer en kategori/mapp där (istället för att kolla på senast uppladdade bilder) så måste man kolla på djuren art för art och det är inte alls lika givande som att kolla på de senast uppladdade bilderna. Är det inte fler som tänker så?


Medlem i GHF
635
410
Jimmy:

Jag gör precis som fluffis, och kollar ett par ggr om dan vilka som laddats upp, och då blir det lite spam-känsla över det när man måste bläddra sig igenom massvis med häst och hundbilder för att få se lite herptilbilder...

Bara en reflektion.


Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:

Jag gör precis som fluffis, kollar senaste bilderna åtminstonde en gång i veckan :) går aldrig in i varje mapp och kollar bilderna som är nya..den tiden finns inte hemma hos oss :P

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild