Vad fick alla hem från Malmö mässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

892
492
Johnexotics:
115 euro. Får väl hoppas dom inte är vildfångade. Inte direkt nått man vill stödja 

3
1
Klasse:
Köpte min 1a orm. Blev en 2,5 månader gammal mjölksnok ????. Skall bli spännande. Läser på så mycket jag kan för det ska bli bra.

59
92
BerraB:
Bev en 0.1 Bitis arietans med hem idag, en art jag hållt förut men var tvungen att göra mig av med för att livet kom imellan så kul att få hålla på med dom igen!

3
1
Grodexperten:
Johnexotics skrev:
115 euro. Får väl hoppas dom inte är vildfångade. Inte direkt nått man vill stödja 

115€ skulle jag säga är billigt för en art som nästan är obefintlig i hobbyn och som dessutom har ett karakteristiskt utseende som sticker ut - dvs. troligt en eftertraktad art. Jag gissar som sagt på att den är WC. Men ingen skugga över någon.

Önskar dig all lycka till med din nya groda/grodor!

892
492
Johnexotics:
Grodexperten skrev:

115€ skulle jag säga är billigt för en art som nästan är obefintlig i hobbyn och som dessutom har ett karakteristiskt utseende som sticker ut - dvs. troligt en eftertraktad art. Jag gissar som sagt på att den är WC. Men ingen skugga över någon.

Önskar dig all lycka till med din nya groda/grodor!

Det är helt okej och fråga :). 

3
2
Bogge:
Köpte en img 1043740_cvwvzpcyiinuexmtpygu.jpg

531
236
David:
Bananflugor och två lampor
Sålde däremot sex ormar.

531
236
David:
Klasse skrev:
Köpte min 1a orm. Blev en 2,5 månader gammal mjölksnok ????. Skall bli spännande. Läser på så mycket jag kan för det ska bli bra.

Var det mig du köpte mjölksnok av? 
Bara att höra av sig om du har nån fråga.

/David 

3
1
Klasse:
Klasse skrev:

David skrev:

Var det mig du köpte mjölksnok av? 
Bara att höra av sig om du har nån fråga.

/David 

Det var en David från Markaryd. Är det du? ????
Jag tackar så mycket. Söker just nu nått begagnat terrarium, som jag kan ha även när hon blir större.

531
236
David:
Klasse skrev:

Det var en David från Markaryd. Är det du? ????
Jag tackar så mycket. Söker just nu nått begagnat terrarium, som jag kan ha även när hon blir större.

Yes, det är jag
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild