EU kan komma att skapa en positiv lista

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5902
4528
Tropfrog:
Nej, jag har aldrig sagt att det är några felaktigheter i ursprungsinlägget. Hur skulle jag ens kunna bedöma det? Jag var inte med på någon av de mötena som nämns.

Mvh
Magnus

Medlem i SkHF
1288
1505
NellyNiklas:
Då har vi helt enkelt tolkat inläggen olika, och det är fine. Klart slut.

Medlem i GHF, SDS
3216
1954
EmanuelKarl:
Jag intervjuade nyligen Tony Wigley från Responsible Reptile Keeping för att prata om de utmaningar som hobbyn möter, såsom den positiva listan som diskuteras i EU och det tidigare L80-kaoset vi hade här i våras. RRK är en organisation som för hobbyisters talan i den här typen av situationer samt sprider information och bemöter propaganda i sociala medier och de gör ett helt otroligt jobb. Några utav er kanske även kommer ihåg att Tony höll ett föredrag på SHR:s årsmöte i våras. 

Nu finns intervjun ute på min youtube-kanal Tropical Tutorials:
youtu.be/x6-oD7xqtyU?si=49cY4nrBGn9efLxD

I videon talar vi lite om det specifika som händer i EU, men också om problematiken med den här typen av förslag och vad vi kan göra för att skydda vår hobby. Hela intervjun är ungefär två timmar lång, men den går utmärkt att lyssna på som en podd medan man gör något annat ifall man inte vill sitta ner och titta i två timmar i sträck. 

892
492
Johnexotics:
EmanuelKarl skrev:
Jag intervjuade nyligen Tony Wigley från Responsible Reptile Keeping för att prata om de utmaningar som hobbyn möter, såsom den positiva listan som diskuteras i EU och det tidigare L80-kaoset vi hade här i våras. RRK är en organisation som för hobbyisters talan i den här typen av situationer samt sprider information och bemöter propaganda i sociala medier och de gör ett helt otroligt jobb. Några utav er kanske även kommer ihåg att Tony höll ett föredrag på SHR:s årsmöte i våras. 

Nu finns intervjun ute på min youtube-kanal Tropical Tutorials:
youtu.be/x6-oD7xqtyU?si=49cY4nrBGn9efLxD

I videon talar vi lite om det specifika som händer i EU, men också om problematiken med den här typen av förslag och vad vi kan göra för att skydda vår hobby. Hela intervjun är ungefär två timmar lång, men den går utmärkt att lyssna på som en podd medan man gör något annat ifall man inte vill sitta ner och titta i två timmar i sträck. 

Sitter lyssna på det nu väldigt intressant :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild