Folk här som EJ tar hand om sina djur på rätt sätt.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

18
3
Koffa:
PiedSpeckle skrev:
Hej allihop. Jag skriver nu detta för att varna er att INTE köpa djur från denna person.

Som kallad Koben här eller Kent Petterson som han nu heter vill jag absolut säga ifrån att ni köper ifrån. Han har i många år inavlat sina djur och har dom i så dåliga skick att det är äckligt. Många kommer säkert skriva att detta är en lögn eller att jag bara hittar på, men jag har intyg av FLERA personer som köpt och arbetat med honom förut och vad han håller på med. SAMT tillräckligt med bevis om bilder och konversationer att visa hur otroligt dålig han är. Jag skriver som sagt detta för att varna er. Jag säger ej att det inte är ett måste att köpa från han utan ger en varning. 

Ni som nu "känner" honom och/eller stödjer honom undanbeder jag er att bara ignorera detta då ni ändå bara kommer argumentera emot. Vill ni ha bevis skickar jag det gärna. 

Ta hand om er alla, mvh.

Och hur vet du att dessa "flera personer " inte ljuger om honom då? Har du ens varit hos honom och sett misskötseln själv? Bilder är långt ifrån 100% bevis då dom kan tas ur kontexten. 
Sluta sprid bs om andra och rannsaka dig själv ist. Du är långt ifrån en pålitlig person. Som våran interaktion här på td kan bevisa. 

Ffs admin ta bort hela denna post/inlägg!

5782
4466
Tropfrog:
Koffa skrev:

Och hur vet du att dessa "flera personer " inte ljuger om honom då? Har du ens varit hos honom och sett misskötseln själv? Bilder är långt ifrån 100% bevis då dom kan tas ur kontexten. 
Sluta sprid bs om andra och rannsaka dig själv ist. Du är långt ifrån en pålitlig person. Som våran interaktion här på td kan bevisa. 

Ffs admin ta bort hela denna post/inlägg!

LOL!! Du plockade precis upp en tråd som är snart två månader gammal. Nu får den liv igen tack vare det och fler kommer att läsa den. Om du inte vill att din post skall läsas av andra så tänker jag att det bästa är att inte skriva. :) :)

Själv hoppas jag att det får ligga kvar. Ganska så roande faktiskt.

Mvh
Magnus 

18
3
Koffa:
Tropfrog skrev:

LOL!! Du plockade precis upp en tråd som är snart två månader gammal. Nu får den liv igen tack vare det och fler kommer att läsa den. Om du inte vill att din post skall läsas av andra så tänker jag att det bästa är att inte skriva. :) :)

Själv hoppas jag att det får ligga kvar. Ganska så roande faktiskt.

Mvh
Magnus 

Bra! Nu kanske också folk inte sväljer lögnerna med hull och hår. Ni har diskuterat dehär med förtal tidigare i tråden och det är väl just det som förekommer här. Därav min åsikt om att ta bort den. Hur gammal en tråd än blir så finns det alltid folk som snubblar över den (som jag t.ex.).

Tänker att denna koben (kent) inte tycker det är så roande att ha den kvar.

5782
4466
Tropfrog:
För sakens skull så kan jag tillägga att jag inte känner Kent. Har ingen egen åsikt om saken i sig förutom det jag redan sagt i tråden.

Om du känner honom eller vill ta honom i försvar så står det dig fritt fram. Det samma gäller ju för Kent också.

Det är moderatorerna som avgör vad som skall modereras eller inte. Det har gått nästan två månader utan att detta gjorts. Det tar jag som ett tydligt tecken.

Mvh
Magnus 

1
0
Cripp3r:
Vad är det för nylle som släpper ut sina ormar i Varberg? Hoppas idioten inte håller till här

5782
4466
Tropfrog:
Det är väl bra om folk som sköter sina djur på fel sätt hittar till denna sidan? Här finns ju många kunniga som kan hjälpa dem in på rätt spår.

Om de tröttnat på sina djur så finns här också köp och säljavdelningen där de kan bli av med djuren på annat sätt än att släppa ut dem.

Jag tycker att det är en fördel att så många som möjligt hittar hit och vill inte utesluta någon, oavsett kunskapsnivå.

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild