Tropikhus!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

2966
1645
Hoggaforfan:
haha det kan nog stämma att du varit där för ofta. Kostar tyvärr en del för en hel familj att gå in, ibland finns det familjebiljetter men inte alltid.
Jämför man så tycker jag de ligger helt ok i pris. Men svårt att jämföra rakt av. 
Finns ju årsbiljett, kanske är något att lösa?

Jupp jag har varit där några ggr. Animal här på sidan jobbar där. Det märks att det är gammalt men han har en djungelkänsla där som är svårslagen. 

Sen har du ju Skånes djurpark och Blekinge Exotiska Värld inom dagstursavstånd med. 

270
80
Mjos:

Hoggaforfan skrev:

Jupp jag har varit där några ggr. Animal här på sidan jobbar där. Det märks att det är gammalt men han har en djungelkänsla där som är svårslagen. 


Menar du Malmö nu? Tänkte ta en tur dit på tisdag, om det är öppet och om jag hittar dit :P 


2966
1645
Hoggaforfan:
Mjos skrev:


 

Menar du Malmö nu? Tänkte ta en tur dit på tisdag, om det är öppet och om jag hittar dit :P 


Jupp menade Malmö :-)
Ligger i folketspark så ganska lätt att hitta


2048
773
psyjoh:
Får väl bli malmö då nästa gång det blir nåt :)

2048
773
psyjoh:
Låg det inne på folkets park?

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Psyjoh, tycker du att Helsingborgs tropikarium är för litet och för dyrt så rekomenderar jag dig inte att åka till Malmö reptilcenter (i folkets park) Det är i stoooort behov av en upprustning! Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu men det kändes väldigt gammalt.... Vi åkte 20 mil till Malmö och var runt allt på 20 min....

40
12
205:
Malmöhus heter det


34
29
Olmen:
Malmöhus och Malmö Reptilcenter är två olika anläggningar.

Har man inte råd att lägga 100kr på entré bör man hitta ett annat nöje.

2048
773
psyjoh:
Det handlar väl för fan inte om att ha råd med 100kr eller inte. Det ska ju kännas värt att betala för sin familj och få ut nåt av det. Som jag skrev lägga 500 för att gå in där eller lägga till ett par 100 och få en heldag på köpenhamns zoo, ja då lutar det åt det senare alternativet :)

34
29
Olmen:
Rättvis jämförelse. Vad hade du för förväntningar egentligen?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild