Regnsystem

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

242
29
Blues:

Är det någon som vet ett litet regnsystem med låg ljudnivå?


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Många butiker tillverkar sina egna, som tydligen ska vara bättre än t.ex. exoterras monsoon rs400.
Jag har själv 2st rs400, varav ett pajjat efter ungefär ett år. Så rs400 är inget jag skulle rekommendera då det verkar vara många som haft problem med dom.

Jag ska förmodligen köpa ett av herpers choise. De har en mindre variant (även om jag tänkt köpa det större)

herperschoise.se/product.html/lilla-duschsystemet?category_id=26


242
29
Blues:

Ok jag kollade på en pump ENT-pump från Aquawarehouse men jag vill veta ljudnivån,har bråkat med fläktar o köpt massor innan jag hittat rätt ljudnivå (tyst).Pumpar kostar lite mer än fläktar så om nån har koll på detta så hör av er.


120
59
xTheod:

Kan bara rekommendera regnsystemen från dusk.se. Det stora systemet är nästintill ljudlöst.


242
29
Blues:

En vän har det lilla systemet o nej, pumpen låter väldigt mycket.skall kolla in det stora systemet,har köpt från Dusk tidigare har bra grejer.


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Blues har för mig att dusk nästan LOVAR att det stora systemet är det tystaste du kan ha 

edit "Vi vågar säga att vi har det mest seriösa, tysta och pålitligaste systemet på marknaden."


242
29
Blues:

Ok har läst runt lite o det ser ut att det kan vara nått bra bara det är tyst.


278
122
Snakedude69:

I am also interested in a quiet  misting system.  somone here showed me a very nice (but very expesive) almost silent system.   unfortunatly i forgot the name  =(  ill see what i can do

 


278
122
Snakedude69:

i guess it might have been dusk

 


242
29
Blues:

Ok jag har kollat in det systemet,ska kolla runt på nätet o se vad jag hittar.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild