Trä terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

14
4
Nattaaosk:
Hej hej! Jag kommer snart skaffa en orm och skulle vilja ha ett terrarium som är ca 140 i bredd men kan bara hitta terrarium gjort av trä på VidaXL i den storleken. Är det någon som har/har haft ett trä terrarium? Funkar det bra? Skulle det vara okej med en kungspyton i ett trä terrarium?

5099
3873
Tropfrog:
Kungspyton vill ha ganska så hög luftfuktighet. Det påverkar förstås trä, så det är viktigt att det är ordentligt fuktsäkrat.

Mvh
Magnus 

Medlem i GHF
635
410
Jimmy:
Kolla köp och sälj här på terrariedjur.
Även på blocket och marketplace kan man hitta bra terrarier om man har tur.

Medlem i SkHF
73
37
Kenneth58:
Har du kollat hos Terrariebyggarna, helt ok terrarium, men deras service/kundtjänst kunde varit bättre.

84
67
Nina_Fiji:
Jag har 21 trä terrarium från terrariebyggarna. Dom äldsta jag har är ett och ett halvt år gamla. Dom har hållit sig kanon bra. Det enda jag gjorde med dom var att sätta ett stag i framkant på mitten. Jag har min regnbågesboa i ett av dom och jag kan inte se att fukt har påverkat konstruktionen på något sätt. Dom är inte jätte billiga, men jag tycker dom är värda det då det blir så otroligt snyggt när man staplar dom.

14
4
Nattaaosk:
@nina-fiji

Tack för svar! Jag kollade in dem för nån dag sen så det är roligt att höra från någon som har haft den terrarierna ett tag!
Det verkar vara en bra investering!:)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild