Bakgrundsbygge

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

266
18
Jazen:

Tja ska ge mig på ett bakgrundsbygge med tillhörande vattenfall, blir till ett terra åt Copa =)

Ingen aning om den blir snygg eller inte, får tiden utvisa :P

 

handlade in lite saker, har bara hunnit få dit lite spontan delar till vattenfallet, bygger medans jag jobbar så blir inte så mkt gjort på dagarna. Tänkte ösa på lite i helgen =)

Ungefär såhär ska vattefallet se ut :P

 

 

 

 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Nice! Ska följa denna tråd. Jag hade själv velat ha strömmande vatten i något utav mina terrarium. 

Ska bli kul att se hur du löser det, så kanske man vågar ge sig på något själv sen.


340
91
Copa:

Ser med spänning fram emot fler bilder och det färdiga resultatet =)


266
18
Jazen:

ja eftersom Copa inte kör dubbelbotten så får vi göra en enklare variant med vattenfallet, men fortf effektivt o snyggt (hoppas jag)


340
91
Copa:

Dubbelbotten? Kör med leca i botten och sen nät med torv på =) 


266
18
Jazen:

asså dubbelbotten då höjer man upp "botten" några cm , sedan fyller man hela under botten med vatten som cirkulerar runt, pumpen ligger i den botten ;)

 

ska kolla om jag hittar youtube klipp

 

kolla här copa: www.youtube.com/watch?v=s8fo-1-wWAw


340
91
Copa:

Jaha det vet jag vad det är =) kom inte på det just för stunden =) men har vatten under bland leca men det brukar kunna bli skitigt rätt fort =)

Tanken är ju att leca med nät ska fungera som dubbelbotten men skiten rinner ju bara rakt ner =(


266
18
Jazen:

därför vi ska köra en lättare variant =D


266
18
Jazen:

lite snabb update

 


340
91
Copa:

Blir nog toppen det där =) 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild