Reptilescan.dk

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
636
410
Jimmy:

Någon som testat denna app för registrering mm av sina reptiler?

 


29
0
jstrom:

Tog hem den iaf. Men inte testat än


424
32
samthe0ne:

kostar alldeles för mycket för min del, annars hade jag kanske tagit hem den


229
124
CJBReptiles:

Jag har nyligen köpt det och av det jag testat så är jag mycket positiv. Kör dock med papper innan jag fått hem fler etiketter. Jag tycker att priset är billigt för vad man får för pengarna. Dock så är det kanske onödigt om man  bara har ett fåtal reptiler.


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

vad är det för app? Vad kan man göra? Ska givetvis kolla upp den :)


Medlem i GHF
636
410
Jimmy:

Reptilescan är en app som som man kan sköta loggning mm av dina reptiler, har bara läst positivt på utländska forum, och har det blivit nån bugg så har de varit lätta att komma i kontakt med och fixar ev problem snabbt.

Det ska även finnas en gratis app för Iphone "snakekeeper", nån som använt den? Har själv dock Android så det vore intressant att höra lite mer av någon som testat reptilescan.

Papper och penna & excelblad i all ära, det vore rätt skönt att kunna sköta all loggning med sin smartphone som man ju alltid har nära till hands för det mesta.


Har man bara ett par djur så är det kanske inte värt investering, men har man 10-20+ djur så kan det vara en förenkling av loggningen.

 


424
32
samthe0ne:

Exakt så är det för mig: jag har bara en Ögonfransgecko och en Skäggagam just nu, och funderar på att sälja agamen då jag känner att jag inte har möjlighet att ta hand om den på ett bra sätt just nu. 


163
34
Danne:

Skulle också vilja veta lite mer om dessa appar. Kör old school med papper och penna, men det kanske finns bättre alternativ?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild