Future Terra - erfarenheter av terrarium och företaget?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

16
5
scintilla:
Hej, som rubriken lyder - ni som beställt terrarier från dem, är ni nöjda med dem och företaget? 

302
253
Bowery:
Har bara gott att säga om dem, innehar 2 st 150x70x70 , tycker det är riktiga kvalitetsburkar faktiskt. Inte det billigaste direkt men det är bra kvalité tycker jag , Adam är otroligt trevlig och hjälpsam med, endast engelska dock men jävligt bra engelska så det är ingen risk för missförstånd:)

302
253
Bowery:
Trots måtten bär jag ett helt själv utan problem, helt suveränt!

16
5
scintilla:
Bowery skrev:
Har bara gott att säga om dem, innehar 2 st 150x70x70 , tycker det är riktiga kvalitetsburkar faktiskt. Inte det billigaste direkt men det är bra kvalité tycker jag , Adam är otroligt trevlig och hjälpsam med, endast engelska dock men jävligt bra engelska så det är ingen risk för missförstånd:)


Tack! De ser väldigt fina ut. Vad kostade de? :)

302
253
Bowery:
scintilla skrev:


Tack! De ser väldigt fina ut. Vad kostade de? :)

Ca 6000:- st, med keramiska värmelampan som du ser ligger i terrariet på bilden, samt ett vanligt led lysrör typ,som kan seriekopplas. Sen kan det skilja lite i pris beroende på vad för ventilation,tillbehör m.m du väljer, värt att begära en offert ifrån dem, vad just du söker för att få korrekt pris :)

82
56
ApeMan:
Har två burkar jag med från dem och gillar dem skarpt i de flesta fall. Det enda jag noterat som negativt är att de ligger närmare glas när det gäller värmeisoleringsegenskaper. Mina två hembyggda träterrarium beter sig bättre på den aspekten. Men ännu är det också det enda negativa.

31
28
LeafGecks:
Har mina KPs i dom. Köpta för 3 år sedan tillsammans med värmepaneler. Håller fukten väldigt bra och killen som gjorde dom var tillmötesgående. Tror jag fick mina inom 2 månader från beställningen till dörren. 



Medlem i GHF
36
28
Baboon:
Hur lyckas du få så mörkt i burkarna. Använder du svarta hål?

82
56
ApeMan:
LeafGecks, har du helt sonika borrat hål i taket och har något som håller dem isär pga skruvskallar? Eller hur fästade du värmepanelerna?

16
5
scintilla:
Bowery skrev:

Ca 6000:- st, med keramiska värmelampan som du ser ligger i terrariet på bilden, samt ett vanligt led lysrör typ,som kan seriekopplas. Sen kan det skilja lite i pris beroende på vad för ventilation,tillbehör m.m du väljer, värt att begära en offert ifrån dem, vad just du söker för att få korrekt pris :)


Jag är fortfarande nybörjare och hoppas eller antar att de kan hjälpa mig i vad jag behöver. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild