Herptek

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

69
16
Havoc:

Hej! 

Är det någon här som beställt Herptek terrarier från www.ipracks.com?
Har mailat dem ett antal gånger för att få reda på fraktpriser till Sverige men har inte lyckats få något svar än. 
Någon som har lite info?

Mvh Christo


151
77
Firemon:

Känns ju inget vidare, sidan deras är nere oxå så frågan är om dom kanske inte finns kvar?


69
16
Havoc:

Se där ja! De har visst dragit ner den idag då. Den var uppe igår nämligen



Nevermind. Fel av mig! Det är www.lpracks.com


69
16
Havoc:

Info sökes fortfarande!


48
13
nasicus:

Jag saxar från sajten: 

"SHIPPING: We ship all over - just contact us for a special offer incl. shipment. We have customers all over the world."

På andra raden hittar jag sverige. www.lpracks.com/shipment.html

Trist att dom inte skriver ut några priser. Anledningen för att dom inte svarar kan vara pga semestertider. 

Men hur som haver... Tack för tipset. Det verkar vara en schysst sajt. Jag tror att jag kan testa den till höstens projekt.


69
16
Havoc:

Jo den infon har jag också hittat på egen hand. Jag ska maila dem snart igen och isf återkommer jag med prisinfon =)


48
13
nasicus:

Haha, jo det antog jag också. Tänkte för dom som inte orkar klicka på länken=)


69
16
Havoc:

Det är smart =)


27
14
Zappen:

Beställde från dom förra året. Mailade dom först för att få veta lite mer exakta priser, och då svarade dom att dom bjöd på frakten om man köpte fler :) jag köpte 4 st terrarium (2 st 180 och 2 st 120) och fick runt 4000 i rabatt, plus att de skickade med ett gäng värmemattor och sådana gömställen dom har, bara som tack för att man handlade hos dom, så jag kan varmt rekommendera dom :) fick grejerna inom 10 dagar också.


Medlem i GHF
635
410
Jimmy:

Finns ju svensk återförsäljare av Herptek om man är intresserad:

www.zooab.se/centersyd/herptek/index.html

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild