Färg?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
nevinx:

Som sagt, vad är det för färg på den här lilla raringen? Jag håller på att lära mig så mycket jag kan om färger och annat men får inte kläm på den här riktigt...


114
16
AdamsReptiles:

Den e väl brun o grå :D


1159
625
Temla:

Den är otroligt tjusig!

När det gäller morpher är jag helidiot, tyvärr. Vet inte ens vad mina är för något (tror att en av dom är en "baldy"-nånting). Men det skulle vara kul att ta reda på nån dag. 

Du har väl döpt den till Pricken? Det finns ju inget annat alternativ när man ser ut sådär! skratt


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Är rätt dålig på morpher jag med. Sen så ändrar sig leopardgeckos teckning från juvenilteckningen, så vet inte om du kan få något definitivt svar innan den blivit lite äldre.


12
0
Nitra98:

Det där är en mack snow. :)

Här finns en jättebra sida med alla morpher för den som vill läsa på lite: www.leopardgeckowiki.com/index.php?title=Category:Morphs


5
0
nevinx:

Å tack för länken, nu är några kvällars läsning bokade :-)


333
97
leolina:

Nitra98, HUR kan du få fram det svaret enbart genom bilden på ungen?? Helt klart omöjligt! Leos finns i en mängd färgvarianter och för att göra en sådan bedömning krävs det att du redan vet vad föräldradjuren är ;)


12
0
Nitra98:

Jag vet att det finns en mängd färgvarianter. Jag hävdar att det där är en mack snow, jag anser att det syns tydligt och att man kan avgöra det bara genom att se den. Sen kan den såklart ha hets som jag inte vet om utan att veta vilka föräldradjuren är. Alla morpher kan man kanske inte säga bara genom att titta på en leo men vissa anser jag att man med största säkerhet kan avgöra, mack snow tex syns ofta tydligt men inte alltid, men i det här fallet påstår jag bestämt att det är en mack snow. Möjligen med okända hets men inga fler synliga morpher.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild