Reptilgrottan - dåliga mjölmaskar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

13
9
timlejolla:
Hej

Pratade med några andra som haft samma problem, och vill se om det är fler som haft samma problem. Fick hem mjölmaskar därifrån, det var mycket mindre en vad jag hade beställt men största problemet var lukten. Maskarna kom fram fuktiga med en otroligt hemsk lukt ammoniak liknande och väldigt kletig brun substrat blandat med maskarnas avföring antagligen.

Har självklart skrivit till dom men en vecka och inget svar känns sådär och vill veta andras erfarenhet. 

656
344
Johnexotics:
Finns redan  trådar om Reptilgrottan  där många har haft problem med den butiken 

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

timlejolla skrev:
Hej

Pratade med några andra som haft samma problem, och vill se om det är fler som haft samma problem. Fick hem mjölmaskar därifrån, det var mycket mindre en vad jag hade beställt men största problemet var lukten. Maskarna kom fram fuktiga med en otroligt hemsk lukt ammoniak liknande och väldigt kletig brun substrat blandat med maskarnas avföring antagligen.

Har självklart skrivit till dom men en vecka och inget svar känns sådär och vill veta andras erfarenhet. 

Hej

jag hittar ingen mail ifrån dig men om du har fått dårligt foder ska du såklart ha nytt.

sänd mig ordernr , bild och  va som är fel på info@reptilgrottan.se så fixar vi till det.


6
5
Joakim86:
Kent är en j*vla skojjare. Beställ inget av honom, bästa för alla vore om hans företag gick i graven.
Väntar fortfarande på grejjer kag betalat för 3 år sedan.
En smutsfläck för alla som sköter sig.

8
0
Blikstorp:
Joakim86 skrev:
Kent är en j*vla skojjare. Beställ inget av honom, bästa för alla vore om hans företag gick i graven.
Väntar fortfarande på grejjer kag betalat för 3 år sedan.
En smutsfläck för alla som sköter sig.


3år är fan lång tid att vänta. Har du betalt grejerna med? 

6
5
Joakim86:
Yes, direkt efter betalning upphörde kontakten. Sen flytta han till Skåne någonstans.

84
67
Nina_Fiji:
Jag har köpt från honom i flera år. Det har funkat bra. Om det har varit något problem så har han alltid fixat det. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild