TS på trådstartarens profil

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

129
74
Skane:
Hej!

Jag har ett förslag till sidan, skulle det inte kunna stå TS (trådstartare) på ens profil när man gör inlägg i en forumtråd som man själv skapat? 

Bifogar en bild på hur jag menar att det skulle kunna se ut. Är det möjligt?




129
74
Skane:
Har ni mottagit mitt förslag?

Medlem i SkHF
961
1076
NellyNiklas:

Jag antar att du menar att det skulle stå "TS" i profilen för just den tråden? Så vid nästa tråd som inte den personen startat så är det en annan person i flödet som har "TS" i profilen. 

har jag förstått dig rätt?


129
74
Skane:
NellyNiklas skrev:
Jag antar att du menar att det skulle stå "TS" i profilen för just den tråden? Så vid nästa tråd som inte den personen startat så är det en annan person i flödet som har "TS" i profilen. 

har jag förstått dig rätt?




Ja, just så menar jag :)

Medlem i DHF
1080
771
Westman:
Och va skulle man ha för nytta av det?

129
74
Skane:
Westman skrev:
Och va skulle man ha för nytta av det?


Tycker du inte det skulle vara bra? Jag tänker så att man i långa forumtrådar hela tiden ser vem som skapat tråden. :)

12
7
MagisterTuomo:
Finns inget reellt syfte med en sån grej, tänker jag? Det gynnar inte en diskussion att veta som öppnat en fråga. Speciellt som en tråd kan ta många olika vägar. Jag kan däremot se hur det kan gynna det egna egot litegrann. Men aaaa, hmmm. Jag för min del ser inte poängen. Men jag kan mycket väl ha fel :).

129
74
Skane:
MagisterTuomo skrev:
Finns inget reellt syfte med en sån grej, tänker jag? Det gynnar inte en diskussion att veta som öppnat en fråga. Speciellt som en tråd kan ta många olika vägar. Jag kan däremot se hur det kan gynna det egna egot litegrann. Men aaaa, hmmm. Jag för min del ser inte poängen. Men jag kan mycket väl ha fel :).


Hej! Det finns kanske ingen funktion med det, men jag tycker det är fiffigt.

5061
3824
Tropfrog:
Jag är inte någon expert på programmering precis. Men en profil är väl ändå en profil och kan väl inte vara olika i olika trådar??

Jag sällar mig till dem som inte riktigt ser vitsen. Men för all del, jag skulle inte motsäga mig en sån ändring om den r möjlig. Det varken tillför något eller fördärvar något i min mening.

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Ser ingen poäng i det förutom att TS vill klappa sig själv på axeln...   I made this!!...  

Fyller ingen funktion

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild