En "Växter" avdelning?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5088
3861
Tropfrog:
Kanske världsdelar är överkurs, de flesta blandar. Men kanske öken/regnskog uppdelning kanske?

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Declan skrev:

Det kanske är lite överkurs, men varför inte lixom, bara det används



Haha ja kanske lite! Jag hade önskat att det fanns något sådant men nån ska ju göra det också :) Fins många stora idéer i mitt huvud som är lite för mkt för mig själv att genomföra. 


52
35
Declan:
anniemalmros skrev:


 


Haha ja kanske lite! Jag hade önskat att det fanns något sådant men nån ska ju göra det också :) Fins många stora idéer i mitt huvud som är lite för mkt för mig själv att genomföra. 



Haha, just nu är jag insnöad på Hibiscusar, vore trevligt att ha en forumdel att diskutera trimmning och beskärning av hibiscusar nu när våren är i full gång :)
Vi måste nog ha ett växt forum :D

52
35
Declan:
 Men två under forum kanske skulle vara smidigt typ ett för växter som foder och ett för att odla växter och/eller ha som utsmyckning i terrariet.
Men det smartaste är nog att bara ha ett "Växer" forum som täcker allt till att börja med och se om det används, och lägga till efter behov om behov uppstår

31
16
Emma88:
As a crazy plant lady... I aproove of this idea! ????????????

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
Jag håller med Magnus. En kategori ska ha några trådar också. Därför tycker jag att vi borde ha en generell kategori för alla växter. Det kommer inte se bra ut med en kategori på 5 trådar, för det är nog inte många på ett forum för terrariedjur som skulle använda en kategori för trimning och  beskärning av hibiskusar.

Kolla på skötselråden, i kategorin insekter och annat är bland annat gerbiler och snäckor med. Att ha en extra kategori för däggdjur med två skötselråd i skulle inte passa in av samma anledning. Innan var "spindeldjur" och "insekter & annat" samma kategori då det var för få av varje, men nu har de delats upp.

Men jag är helt klart för att lägga till en kategori för växter. Väldigt bra idé

165
93
Sockerfar:
Kommer detta?, skulle om det inte finns redan, en samlingstråd för växtbutik som är seriösa

1228
464
leedragon:
typ avdelningar mossor, orkideer, fruktväxter, giftiga växter, köttätande växter, ökenväxter, vattenväxter?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild