Lampropeltis triangulum sinaloae

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

14
5
elvainwonderland:
Halloj! 

Funderar lite på att eventuellt införskaffa en Sinaloae i höst. Har haft majsormar och kungssnokar i massvis med år men aldrig en mjölksnok. Verkar vara en trevlig orm! Men de verkar vara rätt knepiga att få tag på eller? Har iofs inte kollat på mässor på några år då jag redan haft fullt här hemma. Men det känns som att mjölksnokar inte är jättevanliga. Har kikat igenom köp och sälj också men inte hittat nåt där heller. 

Kommer ihåg när jag skulle köpa min Kaliforniska kungssnok för några år sedan. Det fanns 2st på hela Expo Sthlm. Så jag håller tummarna, om det går att gå på Södertäljemässan i höst, att det kanske finns någon liten juvenil där. Men hur ser det ut på uppfödar fronten här i Sverige? Någon som planerar en kull klassiska Sinaloae? Har inga planer på att ta mig utomlands då jag har djur här hemma som behöver mig på plats. 

Ha det fint allihopa och hoppas ni håller er friska ❤️

Mvh Jenny

488
202
David:
Kan inte tänka mig att de skulle vara så svåra att få tag. Bara vänta lite tills ägg börjar kläckas. 
Jag har själv campbelli i kläckaren. Brukar få en kull om året. 

14
5
elvainwonderland:
Toppen! Då får jag hålla lite utkik helt enkelt :).

74
57
Mellowman:
Tror jag såg en juvenil på herperschoise igår faktiskt.
Testa ringa dit :) 

14
5
elvainwonderland:
Tack! Jag får göra det! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild