Tropicstallet i Hässleholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Någon som har erfarenhet av Tropicstallet?
Jag har försökt att kontakta dem via mail och via meddelandefunktionen på Blocket utan att få svar. 

Jag vill inte ringa eftersom det är prisfrågor på flera EXO terra terrarium som ska köpas i ett svep.

Erfarenhet av handlaren? Bra eller dåliga..? 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

ZDC skrev:
Någon som har erfarenhet av Tropicstallet?
Jag har försökt att kontakta dem via mail och via meddelandefunktionen på Blocket utan att få svar. 

Jag vill inte ringa eftersom det är prisfrågor på flera EXO terra terrarium som ska köpas i ett svep.

Erfarenhet av handlaren? Bra eller dåliga..? 



Varför skulle du inte kunna ringa bara för att det handlar om flera terrarium?

Varför skulle du inte kunna ringa och fråga om de fått dina mail?


Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Säger bara... Lyft luren och ring :-) 
Prisfrågor kan definitivt besvaras även i en telefon. 

Många företag är upptagna och har inte alltid möjlighet att svara på diverse mail som inkommer, säger inte att så är fallet i det här ärendet, tänkte mer generellt. Självklart bör seriösa säljare ha koll på all korrespondens från eventuella kunder. Men allt kan ju hända, även den seriösare :-) 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Flyers90 skrev:



Varför skulle du inte kunna ringa bara för att det handlar om flera terrarium?

 

Varför skulle du inte kunna ringa och fråga om de fått dina mail?


För att jag tycker att mail borde fungera precis lika bra, jag sitter själv som säljare och tar emot förfrågningar över mail dagligen. Om man som företag har en mailadress bör man ju även svara på mailen som kommer till den...   Svarar man inte, säljer man inte..   

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

ZDC skrev:

För att jag tycker att mail borde fungera precis lika bra, jag sitter själv som säljare och tar emot förfrågningar över mail dagligen. Om man som företag har en mailadress bör man ju även svara på mailen som kommer till den...   Svarar man inte, säljer man inte..   



Uppenbarligen har inte mail fungerat något bra för dej denna gång, så då spelar det ingen roll att du tycker att det borde fungera lika bra.

Så varför inte bara ringa istället till dem och kolla läget?


5088
3861
Tropfrog:
ZDC skrev:

För att jag tycker att mail borde fungera precis lika bra, jag sitter själv som säljare och tar emot förfrågningar över mail dagligen. Om man som företag har en mailadress bör man ju även svara på mailen som kommer till den...   Svarar man inte, säljer man inte..   


Jag håller fullständigt med. Om ett företag har en Mail adress och kommunicerar den mot marknaden så skall de svara. Jag hade provat en annan butik.

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Tropfrog skrev:


Jag håller fullständigt med. Om ett företag har en Mail adress och kommunicerar den mot marknaden så skall de svara. Jag hade provat en annan butik.

Mvh
Magnus 

Det lutar åt det hållet, jag har hittat det jag behöver på ett annat ställe samt att jag ska kolla med Tropikhuset i Malmö vilka priser Ulf kan fixa åt mig. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild