Terrariedjur.se som App

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
3
SpiderGarage:
Hade varit kanon om terrariedjur fanns som app. Tankar på det? eller finns det någon forum app som man kan använda för terrariedur?

30
40
Vortiger:
Den är ju även mobilanpassad, så ser själv inget större syfte med det

3
3
SpiderGarage:
Vortiger skrev:
Den är ju även mobilanpassad, så ser själv inget större syfte med det
Där ser man, får ta tillbaka min post. Tänkte på liknande LP racks.

46
31
Mugs1911:
Jag kan göra en app om efterfrågan finnes, men som sagt tidigare kan jag inte se poängen, plus att appen skulle i stortsett bara bli en klon av mobilversionen av sidan

46
31
Mugs1911:
Om det finns intresse och om det e ok med admins så gör jag gärna en App(andro/ios) för att läsa forumet smidigt.. att läsa artiklar, köp/sälj pallar jag inte implamentera i en evetuell App, bara att läsa Forumet och läsa och skicka PMs, hör av er om intresse finns

69
21
Justivan:
Största fördelen som jag ser med det är väll notifikationer vid meddelande osv 

15
5
Bigjim:
En app skulle Förbättra förenkla samt kommunikation skulle fungera mycket bättre än nu. For det ar stor skillnad på att ha en sida som är mobil anpassad mot en app. Samt skulle även nå ut till fler reptilintresserade. Samt även om man följer fragestallningar. Att bli uppdaterad istället för ftt söka och ga in och se om något inlägg dykt upp. Allt detta skulle skapa mervärde för fpnga ar jag övertygade om. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild