Hjälp med skötsel ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
Leikin:
jag vet inte ifall detta är det bästa sättet att presentera detta men som man kan inte veta om man aldrig prövat !

då jag letat efter praktiker inom detta ämnet utan något resultat vill jag fråga om någon behöver hälp privat ? jag behöver inte få betalt då jag vill hjälpa till av intresse av exotiska djur främst ormar så hanteringen och observationen är mer än nog. jag bor i skåne ( landskrona ) så det är bara so långt jag kan åka men är öppen för andra förslag också !

skicka pm till mig så kan vi prata mer om detta !

det var allt , ha en förtsatt bra dag ! c:

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

Leikin skrev:
jag vet inte ifall detta är det bästa sättet att presentera detta men som man kan inte veta om man aldrig prövat !

då jag letat efter praktiker inom detta ämnet utan något resultat vill jag fråga om någon behöver hälp privat ? jag behöver inte få betalt då jag vill hjälpa till av intresse av exotiska djur främst ormar så hanteringen och observationen är mer än nog. jag bor i skåne ( landskrona ) så det är bara so långt jag kan åka men är öppen för andra förslag också !

skicka pm till mig så kan vi prata mer om detta !

det var allt , ha en förtsatt bra dag ! c:



Här har du en lista över butiker du kan vända dej till:
www.terrariedjur.se/info/shops

Finns kankse någon förening som kan hjälpa dej annars också?
www.terrariedjur.se/info/assocs


Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Kontakta Malmö Reptilcenter i Folkets park. 

Frank brukar ha ungdomar som hjälper till där.


2
3
Jacobcarlen123:
ZDC skrev:
Kontakta Malmö Reptilcenter i Folkets park. 

Frank brukar ha ungdomar som hjälper till där.


Var själv dår och frågade om praktik så om man ska proa där måste man vara snabb för många proar där varje vecka, Han sa själv att man ska fråga om prao minst en månad innan just för det är så många som vill proa där haha
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild