Behöver du djurpassning i sommar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

85
13
Gnasher:

Kul Stina & jonas77 jag hakar gärna - på bor i Uppsala län!


508
304
Jonas77:

Ja, jag tror detta kan bli något. Det är samtidigt ett steg tillbaka till en mer personlig hobby, många idag känner inte ens till den föreningsverksamhet som tyvärr dött ut. På den tiden hade man kontakter i sin närhet. Nu när det visat sig att det är en svår sak att upprätthålla så kanske vi kan ta till vara på de praktiska aspekterna av det iaf.


76
16
Ergotamin:

Bra grej stina.Verkar vara många här en då som bor i uppsala :)


21
2
Shuuji:

Jag kan hjälpa folk runtom i boråstrakten!

Jag har ordnat min egna >"krypvakt"< :p till sommaren men insåg hurdant problem man kan få!
(jag har svårt att tro någon har tid/tålamod att hjälpa mig med mina egna te.x)

Så jag tänkte att kunna erbjuda min hjälp till kära  medmänniskor!



Har hafft om allting ifrån fisk till spindel, bott på en kennel, samt hus med stall,

så är ganska djurvan utav mig och sjukt trevlig prick!:) 

 

 


412
419
Hadara:

Skulle också kunna ta emot djur för passning, dock inte de allra största arterna. 
Jag bor i Göteborg.  Vore bra att göra nån lista kanske


270
80
Mjos:

Hittade denna tråd när jag sökte på pilgiftgroda.. Jättebra idè! Jag fick lite ångest häromdagen då jag insett att nu kommer jag ju inte kunna åka iväg :S   Tror inte mina grannar är så sugna på att mata med syrsor eller ta hand om mina kackisar. Tyvärr bor jag mitt i ingenstans men chansar ändå. Jag kan också tänka mig att hjälpa andra runt Gislaved-smålandsstenar

Kanske en idè till admin då man skulle kunna ha en lista ungefär som den med affärer, fast med namn och stad på hjälpsamma personer :)


181
110
Stina:

Låter som en toppenidé Mjos. Inboxa admin å föreslå en sådan lista :-)


28
0
Skalman:

Hej!

Sprang på den här tråden. Kul att fler tänkt i samma banor som jag! Jag startade nyligen en grupp på Facebook, som är för sköldpaddor i Stockholm. Ni som passar in på de kriterierna är välkomna att gå med! Vi är i dagsläget 5  pers i gruppen, som ni hittar här: www.facebook.com/groups/673114386045739/

/Fredrik

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild