Söker tips på var jag kan få tag i ett billigt samt stort terrarium som går på lite under 1000kr

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

15
7
Kenny04:
Hej, jag vet inte om detta är en bra forumtråd.
Men jag tänkte se om någon här kan tipsa om någon som antingen tillvärkar olika terrarium, som man kan beställa av. Eller om någon kan tipsa om olika affärer, där man kan köpa terrarium som är över 100cm långa. Sen resterande mått kan ligga på ca 50x40 (50 cm djur & 40 cm bred).

Tacksam för svar, hoppas ni alla har det toppen med era reptiler och överiga terrariedjur :)

49
47
Dangernoodle:
Det finns ett terrarium ute nu på köp och sälj www.terrariedjur.se/market/item/57437 som är 90x60x60 för 550


15
7
Kenny04:
Ja, jag såg det. Men problemet är att det är uppe i Stockholm och jag bor typ längst ner i Skåne. /:

82
224
Linsen:
Tack för advertisingen hehe! :)

Jag rekommenderar att ni letar på flera sidor på nätet efter terrarium i ert område. Blocket, facebookgrupper samt här på TD är bra sidor. Brukar ofta resultera i nåt inom någon vecka. 


Annars går det ju alltid att tillverka ett eget? Billigaste sättet utan tvekan. Finns massor av råd och tips hur man tillverkar ett ute på nätet. 
Känner ni att ni är alldelles för ohändiga kan man alltid kolla med någon vän, släkting och etc.

Kolla i er stad om någon butik säljer för det pris ni söker. 

Allt beror på hur fort ni behöver det, annars är det bara att vänta tills det finns ett tillgängligt. Lycka till! 

49
47
Dangernoodle:
Kenny04 skrev:
Ja, jag såg det. Men problemet är att det är uppe i Stockholm och jag bor typ längst ner i Skåne. /:

synd:(

49
47
Dangernoodle:
Linsen skrev:
Tack för advertisingen hehe! :)

Jag rekommenderar att ni letar på flera sidor på nätet efter terrarium i ert område. Blocket, facebookgrupper samt här på TD är bra sidor. Brukar ofta resultera i nåt inom någon vecka. 


Annars går det ju alltid att tillverka ett eget? Billigaste sättet utan tvekan. Finns massor av råd och tips hur man tillverkar ett ute på nätet. 
Känner ni att ni är alldelles för ohändiga kan man alltid kolla med någon vän, släkting och etc.

Kolla i er stad om någon butik säljer för det pris ni söker. 

Allt beror på hur fort ni behöver det, annars är det bara att vänta tills det finns ett tillgängligt. Lycka till! 

inga problem;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild