Ögonfransburken (STOR)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Detta är mitt nya byggprojekt! Det är till min ögonfransgecko (hona, fyller 7 i juni, endast en individ) och så stort som 90*45*90, bortskämd ödla :D

Hon har haft terrariet sedan jag skaffa henne för 3 år sedan eller något men när jag inredde det så var det ganska dåligt planerat och det är så mycket onödigt tomrum som hon inte kan använda. Nu vill jag satsa allt på att hon ska få det så fint som möjligt.
Och kanske att jag skaffar en till (hona så de inte fightas)

Idag har jag letat grenar och hittat dessa två. De kommer fylla ut terrariet jättebra och jag längtar på att tömma allt och inreda. Sedan är planen lite gullrankor, klätterkallor osv. så att de kan klättra över allt.




Jag har inte haft grenarna i frysen eller ugnen så jag anser att det inte finns något superfarligt i Sverige.

163
103
Melsson:
Kul, följer! Det enda man bör se upp med är väl barrträd och myrkolonier. Rätta mig om jag har fel. 

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Melsson skrev:
Kul, följer! Det enda man bör se upp med är väl barrträd och myrkolonier. Rätta mig om jag har fel. 

Japp. Har inte sett en myra i någon av grenarna så...

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Håller på att göra rent det när det ändå är tomt.


Kardborrebanden har jag för att bakgrunden ska sitta säkrare.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild