Terassnivåer?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

18
9
Hallgren1991:
Hej. Vet inte om jag lagt denna i rätt kategori nu men jag vill gärna se hur ni byggt olika terassnivåer i terrarierna. Antingen med färdiga moduler eller om ni byggt egna moduler... eller kanske köpt något helt annat som ni sedan använt som terass? :D
Tänker att jag ska bygga egna terrasser på något vis i alla fall men vill ha lite inspiration :D 

alla idéer är bra förutom de dåliga :D

2966
1645
Hoggaforfan:
Finns väl några färdiga lösningar med sugproppar men många gör sina egna av frigolit eller fogskum sen färg/lack/husfix/lim beroende på vilken art som ska vara i terrariumet

18
9
Hallgren1991:
Hoggaforfan skrev:
Finns väl några färdiga lösningar med sugproppar men många gör sina egna av frigolit eller fogskum sen färg/lack/husfix/lim beroende på vilken art som ska vara i terrariumet


Har googlat runt lite och försökt hitta inspiration men icke.. har du gjort några sådana eller har några inspo bilder? :D

2966
1645
Hoggaforfan:
Hallgren1991 skrev:


Har googlat runt lite och försökt hitta inspiration men icke.. har du gjort några sådana eller har några inspo bilder? :D

Har lite i mitt galleri finns även en del i byggtråden www.terrariedjur.se/forum/thread/2476
När jag bygger så kollar jag vilket habitat djuren lever i och vilka behov djuren har samt vilka problem som kan tänkas hända sen utgår jag från det. 

18
9
Hallgren1991:
Hoggaforfan skrev:

Har lite i mitt galleri finns även en del i byggtråden www.terrariedjur.se/forum/thread/2476
När jag bygger så kollar jag vilket habitat djuren lever i och vilka behov djuren har samt vilka problem som kan tänkas hända sen utgår jag från det. 


Tack!
och jag gillar dins frågor som utgångsläge. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild