Ormfoder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

24
4
svartsammet:
Hej! Då jag inte har tillräkligt med plats för att föda upp möss och råttor själv söker jag istället efter ett bra och billigt ställe eller en bra site där dem har ormfoder. Bor nära Göteborg och dem affärerna som säljer foder till orm ligger på ca 20kr för en pinky vilket jag tycker är extremt dyrt. Kom gärna med förslag!

163
103
Melsson:
Skulle kolla på köp o sälj, brukar vara ganska många som säljer frysfoder där för rätt pris.

5099
3873
Tropfrog:
Sen är det bra att köpa på sig när det är mässa i närheten. De kan ju ligga i frysen ett tag. Nu missade du precis Kungälv, men det kommer fler.

Mvh
Magnus 

4
5
Tryggwe:
svartsammet skrev:
Hej! Då jag inte har tillräkligt med plats för att föda upp möss och råttor själv söker jag istället efter ett bra och billigt ställe eller en bra site där dem har ormfoder. Bor nära Göteborg och dem affärerna som säljer foder till orm ligger på ca 20kr för en pinky vilket jag tycker är extremt dyrt. Kom gärna med förslag!


Göteborgs Zoologiska på Kaggeledstorget säljer pinkies för 6:-

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Bäst är väl helt klart att köpa på sig under någon mässa. Du har bland annat: www.terrariedjur.se/market/item/43038 eller liknande.

Nästa mässa i Sverige är väl dock inte förrän Malmö Tropikmässa den 26:e dec.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild